רוכב אופנוע כבן 31 נהרג היום (שבת) ככל הנראה בתאונה עצמית בכביש 38 סמוך למכללה לשוטרים בין רמת בית שמש לבית שמש. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. הכביש נסגר לתנועה לשני הכיוונים. כוחות המשטרה פועלים במקום ופתחו בחקירה לנסיבות האירוע. 



פרמדיק מד"א אלי זנילמן סיפר: "כשהגענו, ראינו אופנוע מפורק על הכביש ובמרחק של כ-50 מטר מתחת למעקה הבטיחות שכב גבר כבן 31, הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

אתמול נהרג גבר בן 27 בתאונת דרכים, לאחר שככל הנראה האופנוע בו נסע התנגש באופנוע אחר ברחוב המכבים בבני ברק. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם פגיעה רב מערכתית ותוך ביצוע פעולות החייאה. בבית החולים נאלצו כעבור זמן קצר לקבוע את מותו. רוכב האופנוע השני, גבר כבן 30, הגיע במצב בינוני עם חבלת ראש.

חובש בכיר על אופנוע מד"א משה ששי שהיה עד לתאונה סיפר "חלפתי עם אופנוע חירום של מד"א ולפתע הבחנתי באנשים שמסמנים לי להגיע, ראיתי אופנוע זרוק על הכביש ובסמוך שכבו על הכביש שני גברים כבני 30, אחד מהם היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, השני היה בהכרה וסבל מחבלה בראשו, הזנקתי כוחות נוספים של מד"א שהגיעו מהר והענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, הפצוע הקשה פונה ע"י ניידת טיפול נמרץ כשמצבו קריטי והפצוע השני פונה בהכרה כשמצבו בינוני".