דבורה רימל, אחותו של אפרים, שאשתו ציפי ובתו נועם רחל נהרגו בתאונה הקשה סמוך לירושלים ספדה היום (ראשון) בכאן 11 לשתיים שנהרגו. כאמור פרט לנועם רחל, לאחיה וגיסה יש ארבעה ילדים נוספים בהם איתי בן ה-12, שנפצע קשה והיום הוא יום הולדתו. "לפני שלושה שבועות בשבת בבוקר היא ילדה את נועם ובצאת השבת היא ביקשה ממני לבוא ולהביא לה שוקולדים. עשיתי את זה בשמחה". היא ציינה כי לפני שלושה שבועות בדיוק החזיקה לראשונה את האחיינית החדשה - "ועכשיו אני נפרדת משתיהן באותו המקום". 
"אפרים הוא אחי הבכור, כך שהיא היתה גיסתי הראשונה", ציינה, "היא בחיים שלי מכיתה ה ולמעשה אני לא זוכרת מציאות בלעדיה". רימל סיפרה על רגעים משותפים לאורך השנים: "היתה לה סבלנות לשבת איתי והיא לימדה אותי דברים חשובים כמו לוח הכפל ולקרוא שעון. לדבריה, ציפי פשוט היתה אישה מדהימה - תמיד עזרה ביישוב והתנדבה, והילדים שלה ידעו שהם יכולים להתנדב להביא דברים כי היא בטוח תשמח וכך גם אבא שלהם. 
רימל הוסיפה: "הבית שלהם תמיד היה פתוח ובכל פעם שביקרתי ביישוב הייתי קופצת קודם כל אליהם". היא ציינה כי גיסתה שנהרגה בתאונה "היתה מורה בבית הספר ולמדה במקביל תואר שני באנגלית ובחינוך, היא נתנה את כל ליבה לחינוך גם של הילדים הפרטיים שלה". 

כזכור, ציפי רימל בת ה-34 ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות נהרגו במהלך הלילה בתאונת דרכים קשה שהתרחשה סמוך לירושלים. הבן איתי נפצע באורח אנוש והאב אפרים נפצע באורח קשה. בנוסף, בתאונה נפצע גם הנהג הפוגע, צעיר כבן 18, שפונה לבית החולים שערי צדק.
מחקירה ראשונית עולה שהרכב בו נסעו השתיים נסע מכיוון ירושלים למודיעין, ובהגיעו לצומת הגיח מאחוריו ככל הנראה במהירות, רכב פרטי מסוג גולף נהוג בידי צעיר כבן 18, שהתנגש בו מאחור. כתוצאה מכך רכבן של האם והבת התנגש בארבעה כלי רכב נוספים. עוד עולה מהחקירה, כי לא נמצאו סימני בלימה, מה שמצביע להערכת בוחני התנועה על המהירות הגבוהה בה נסע הרכב הפרטי.