הולכת רגל בת 19 נהרגה הלילה (רביעי) לאחר שנפגעה מהרכבת הקלה ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את הצעירה ללא סימני חיים וקבעו את מותה במקום, לאחר שחמישה צוותי כיבוי, חילוץ והצלה פעלו לחילוצה של הצעירה, שנלכדה מתחת לרכבת. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.



ארבע צעירות כבנות 19, חברותיה של הצעירה שנהרגה אשר היו עדות לתאונה, לקו כתוצאה מכך בהתקף חרדה. הן טופלו על ידי צוות של מד"א והועברו להמשך טיפול רפואי בבית החולים "שערי צדק" בעיר. עדי ראייה סיפרו, כי הצעירה רצה כדי להספיק לעלות על הרכבת, שהייתה האחרונה להלילה.



פרמדיק מד"א עוז פולק סיפר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגענו למקום המראה היה קשה. ראינו צעירה כבת 19 לכודה מתחת לרכבת, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. ארבע מחברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ולאחר טיפול רפואי פינינו אותן להמשך טיפול בבית החולים". 



זירת התאונה בירושלים. צילום: שלמה מלט, TPS
זירת התאונה בירושלים. צילום: שלמה מלט, TPS



ביום ראשון נפצע הולך רגל בן 37 באורח בינוני לאחר שנפגע מהרכבת הקלה בשדרות הרצל בירושלים. הוא קיבל טיפול רפואי ופונה לבית חולים "שערי צדק" בעיר, כשהוא סובל מחבלת ראש.



חובש רפואת חירום במד"א, נריה יונה, סיפר: "הגבר שכב על פסי הרכבת הקלה כשהוא בהכרה, עוברי אורח סיפרו לנו שנפגע בזמן שניסה לחצות את הפסים. הוא היה בהכרה וסבל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".