אישה כבת 45 נהרגה היום (רביעי) בתאונת דרכים בכביש 471, ברחוב ז'בוטינסקי בגבעת שמואל, סמוך לירידה לאוניברסיטת בר אילן. היא פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהיא במצב קריטי, מונשמת ובעלת פציעות בראשה ובפלג גופה העליון, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית של פרטי האירוע בידי בוחני תנועה וכוחות המשטרה במקום, עולה כי הולכת הרגל מעדה בעת שניסתה לעלות לאוטובוס. חקירת פרטי המקרה נמשכת. 



עוברי אורח שהיו עדים למקרה סיפרו כי התאונה אירעה שהמנוחה נפלה מהאוטובוס תוך כדי נסיעה. לאחר הנפילה, שכבה הנוסעת על המדרכה כשהיא מעולפת. גורמים רפואיים הוזעקו למקום. עד הגעתם, אזרח שהיה נוכח במוקד התאונה העניק לה טיפול רפואי ראשוני בעזרת הדרכה טלפונית שניתנה לו בידי מוקד מד"א. 



עם הגעת הצוות הרפואי לזירה, הוענק לאישה טיפול רפואי מקיף הכולל הנשמה ועצירת הדימומים מהם סבלה. אלחנן מאמו, חובש בכיר במד"א, סיפר על האירוע: "על המדרכה סמוך לתחנת האוטובוס שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה ועם חבלת ראש קשה. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהיא נפגעה מאוטובוס שעמד במרחק של מטרים ספורים מאיתנו. היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים". 

 
זהו יום מדמם בכבישים, לאחר שהלילה ארעה תאונת דרכים טרגית נוספת, המערבת גם היא את התחבורה הציבורית, שגבתה את חייה של הולכת הרגל תמר פניגשטיין בת ה-19. תמר, תושבת פתח תקווה ובת השירות הלאומי ששירתה בירושלים, נמחצה למוות לאחר שנפגעה מהרכבת הקלה ברחוב יפו בעיר. מחקירת פרטי התאונה עולה כי היא נלכדה בין שני קרונות ולאחר מכן מתחת לגחון הרכבת. לאחר נסיונות חילוץ ארוכים של כוחות ההצלה, נקבע מותה במקום על ידי הצוותים הרפואיים, לעיני חברותיה שהיו עדות למקרה.