גבר כבן 30 נהרג היום (רביעי) במהלך תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש  784 מכרמיאל לכיוון סכנין. צוותי מד"א דיווחו כי הגבר היה לכוד ברכב ללא סימני חיים וקבעו את מותו. למקום הוזעקו ארבעה צוותי כיבוי והצלה שביצעו ניסיונות חילוץ מהרכב.



חובש בכיר במד"א ליאור פדידה, סיפר: "הגבר שכב בתוך הרכב הפרטי, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

תאונת דרכים סמוך לכרמיאל. צילום: תיעוד כבאות והצלה


מוקדם יותר היום, נהרגה אישה כבת 45 בתאונת דרכים בכביש 471, ברחוב ז'בוטינסקי בגבעת שמואל, סמוך לירידה לאוניברסיטת בר אילן. היא פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהיא במצב קריטי, מונשמת ובעלת פציעות בראשה ובפלג גופה העליון, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית של פרטי האירוע בידי בוחני תנועה וכוחות המשטרה במקום, עולה כי הולכת הרגל מעדה בעת שניסתה לעלות לאוטובוס. חקירת פרטי המקרה נמשכת. 
 
עוברי אורח שהיו עדים למקרה סיפרו כי התאונה אירעה שהמנוחה נפלה מהאוטובוס תוך כדי נסיעה. לאחר הנפילה, שכבה הנוסעת על המדרכה כשהיא מעולפת. גורמים רפואיים הוזעקו למקום. עד הגעתם, אזרח שהיה נוכח במוקד התאונה העניק לה טיפול רפואי ראשוני בעזרת הדרכה טלפונית שניתנה לו בידי מוקד מד"א.