התפתחות דרמטית בחקירת תאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בשבוע שעבר בכביש בין ירושלים למודיעין בה קיפחו את חייהם, ציפי רימל ובתה הפעוטה נועם רחל. פחות מיממה לאחר ששוחרר הנהג הפוגע לבקשת המשטרה בבית המשפט ללא תנאים, ביצעה המשטרה הבוקר (שישי) את מעצרו בשנית, תוך כדי שהוא מאושפז בטיפול נמרץ. 
המעצר בוצע בעקבות עדות מפורטת שסיפקה ראיה ממשית על חלקו של הנהג בתאונה וסעיף העבירה נגדו שונה מגרימת מוות ברשלנות לעבירה החמורה יותר של המרה בקלות דעת. מדובר באחד הסעיפים החמורים ביותר בחוק העונשין בכל הקשור לעבירות תעבורה. למעריב נודע כי אמש הגיע אל אגף התנועה במחוז ירושלים במשטרה אזרח אשר סיפר לחוקרים כיצד התרחשה התאונה, תוך שהוא מציין בפניהם בפירוט את השתלשלות העניינים וחלקו המשמעותי לכאורה של הצעיר מעין עקרב, בגרימת התאונה ובהמתת האם וביתה. 
על פי עדותו של אותו אזרח הנהג עלה על רכבו וביצע בכביש פעלולים במהירות, נהג במהירות מופרזת ובשלב מסוים התנגש בעוצמה עם חזית רכבו במרכב האחורי של הרכב בו ישבה המשפחה. כתוצאה מהפגיעה הקשה נהרגו כאמור האם ובתה הפעוטה. 

בשל אותה התפתחות משמעותית וראיה מפלילה הוחלט במשטרה לעצור מידית את החשוד ובהמשך היום תוגש לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו תוך כדי אשפוזו. נזכיר כי אמש בשעות אחר הצהרים לאחר שנתקבלו תוצאות הבדיקות הרפואיות,  מהן עלה כי אין בדמו שרידי אלכוהול או סמים, הוחלט במשטרה לשחרר את החשוד,  ללא תנאים מגבילים. במקביל הגיע כאמור אותו עד ראיה, שהוביל להתפתחות הדרמטית.