מדינה מוצפת: לאחר יממה גשומה למדי, ערים רבות ברחבי הארץ הוצפו ומספר תושבים חולצו. נהגים חולצו על ידי המשטרה מתוך שלולית ענק שנוצרה כתוצאה מהגשמים ביבנה. כוח משטרה שהגיע למקום חילץ את שני הנהגים מתוך הרכבים ברחוב שדרות ירושלים בעיר. הנהגים לא נזקקו לטיפול רפואי. בתוך כך דווח כי רחובות שלמים באשדוד הוצפו לחלוטין בעקבות הגשמים שהתחדשו היום. כביש 90 נחסם לתנועה מצומת הלידו למלונות ים המלח בשני הכיוונים עקב הצפות על הכביש.

תושב אשקלון שביתו הוצף סיפר הבוקר בגל"צ על הבעיה ארוכת השנים שבעקבותיה כל חורף הבעיה חוזרת על עצמה. "התקינו את הצנרת באופן הפוך כך שהתקינו את שתפלוט את המים לרחוב במקום שתשאב אותם. הצינור מביא מים במקום לקחת אותם", אמר, "הבעיה ידועה מ-1993. המים עלו חצי מטר בתוך הבית. כל הרהיטים, כל הספות, כל מה שנמצא בגובה של חצי מטר. אני פשוט אובד עצות. איפה שאני מסתובב הכל רפש ולכלוך". 
 
הגשמים יימשכו גם מחר, ורק במהלך היום הם ייפסקו בהדרגה. ביום רביעי יהיה מעונן חלקית, אבל ביום חמישי המערכת הגשומה תחזור, וצפוי גשם לפרקים מלווה בסופות רעמים.
 
מזג האוויר הלילה: גשם לפרקים מלווה בסופות רעמים מצפון הארץ ועד צפון הנגב. בנגב צפוי גשם מקומי ברובו קל. קיים חשש לשיטפונות במדבר יהודה וים המלח. הטמפרטורות החזויות בערים נבחרות בארץ: חיפה: 16-14 תל אביב: 18-14 ירושלים: 13-10 באר שבע 17-11 אילת 23-14
 
בתוך כך, בן 19 נפצע אמש באורח קשה מפגיעת ברק בשטח פתוח, סמוך לקיבוץ עין השופט באזור יערות מנשה. הצעיר פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כאשר הוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו. מצבו כעת מוגדר יציב. זהו המקרה השני בתוך חודשיים של צעיר שנפגע מברק. בחודש אוקטובר נהרג אשר חזות (14) ז"ל, מבאר שבע מפגיעת ברק בחוף זיקים.