מספר נפגעים בעקבות מזג האוויר הסוער שמשתולל היום (חמישי) ברחבי הארץ, ביניהם קשיש בן 80 שנפטר מהיפותרמיה לאחר שנמצא מחוסר הכרה בדירתו בנתניה. החל משעות הצהריים החלו לרדת ממטרים מקומיים מלווים בסופות רעמים וברד בצפון הארץ ובמרכזה. הרוח התחזקה והגיעה במקומות מסויימים למהירות של 100 קמ"ש ובדרום ישנן סופות חול. במועצה האזורית אשכול דווח על הפסקת חשמל במספר יישובים. חברת החשמל מטפלת בתקלות. מספר עצים נפלו באזור וגרמו להאטת התנועה במקום.



ח"כ איציק שמולי מהעבודה-גשר, יו"ר שדולת הגמלאים, הגיב למותו של הקשיש בנתניה ומסר כי ״בכל שנה בתיהם של אלפי קשישים עניים הופכים למלכודות קור ועשרות מהם פשוט קופאים למוות, בדר״כ כשהם לבדם. אחד מכל חמישה מבוגרים פשוט נאלץ לוותר על חימום הבית בגלל מצב כלכלי. רק לפני שבוע דרשתי במליאת הכנסת להפסיק עם ניתוקי החשמל בחורף ולהגדיל את מענק החימום שהם מקבלים כתוצאה מהחוק שעבר ביוזמתי. לצערי לאף אחד בממשלה זה לא מזיז. עם כל הכבוד לקמפיינים ולבחירות בכוונתי לדרוש את כינוסה הבהול של ועדת הכספים במטרה למצוא מקור תקציבי לדרישתי ולהציל חיים רבים״




השירות המטאורולוגי פרסם אזהרה חמורה חמורה על סופות רעמים וברקים בצפון, במרכז ובים. על פי ההודעה, סופות רעמים וברקים חמורות נעות לכיוון NE במהירות 20 קשר, במגמת החלשות. על פי התחזית להיום, קיים חשש קל לשיטפונות במדבר יהודה וים המלח, תחול ירידה בטמפרטורות, הרוחות יתחזקו ובדרום הארץ צפוי אובך. הלילה: מעונן חלקית עד מעונן עם גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה קיים חשש קל לשיטפונות במדבר יהודה וים המלח.



ממד"א נמסר על מספר נפגעים כתוצאה ממזג האוויר. ברחוב יגאל אלון בתל אביב נפצע באורח קל גבר בן 46 שנפגע בראשו משמשיית מסעדה שעפה מהרוחות. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים וולפסון.



ברחוב מרטין בובר באשדוד נפגע עובר אורח בן 33 בראשו מאבן חיפוי שנפלה מגובה מבניין רב קומות. הוא פונה לבי"ח אסותא אשדוד. חובש רפואת חירום עידו נבון, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר שוכב על הרצפה כשהוא בהכרה, כשלצידו אבן חיפוי גדולה. עוברי אורח סיפרו לנו שהאבן נפלה מגובה רב ופגעה בראשו. הענקנו לו טיפול ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב". בבאר שבע הוזנקו צוותי מד״א לרחובות שאול המלך ובזל לקריסת ענפים שקרסו על מכוניות, באירועים אלו בבאר שבע לא היו נפגעים. 



בראשון לציון דווח על אישה בת 81 שנפגעה משמשייה. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא כשהיא סובלת מחבלות בראש וברגל. בקרית ביאליק דווח על עץ שפגע בעובר אורח בן 40, שפונה לבית החולים רמב"ם במצב בינוני עד קשה עם חבלות בפלג גופו העליון.



מחר צפוי להיות מעונן חלקית. בצפון הארץ ובמישור החוף צפוי גשם מקומי מלווה בסופות רעמים בודדות. תחול ירידה נוספת בטמפרטורות וינשבו רוחות ערות. עדיין ייתכן אובך בעיקר בדרום הארץ. בשבת מעונן חלקית. בצפון הארץ עדיין ייתכן גשם מקומי ובראשון מעונן חלקית עד מעונן ותחול ירידה בטמפרטורות, אשר תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. גשם מקומי ברוב אזורי הארץ מלווה בסופות רעמים יחידות.