פעוטה בת שלוש וחצי נהרגה היום (ראשון) לאחר שנפלה מגג של רכב עומד בגובה של שני מטרים בכפר ליד ערד בדרום הארץ. היא הובאה לחבירה עם צוות מד״א סמוך לכניסה לערד, שם חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

פרמדיק מד״א דוראל ארזואן סיפר: "חברנו לרכב בו הובאה פעוטה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם סימני חבלת ראש. סיפרו לנו שהיא נפלה מגובה של כשני מטרים. התחלנו מייד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, אך בהמשך נאלצנו לקבוע את מותה".

בחודש יוני האחרון נהרג טימופי אשורטיה בן ה-9 לאחר שנפל מגובה של 10 מטרים ונפצע באורח אנוש בחוף הים בבת ים כשעמד על צוק בחוף סי פאלאס. גורמי הצלה שהגיעו למקום ביצעו בילד פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים "וולפסון" כשהוא במצב אנוש, אך מאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים.

ל"מעריב" נודע כי כוחות המשטרה שהגיעו למקום פגשו מדריך נוער מבית הספר בו לומד הילד, וזה סיפר כי נפגש עם הילד ובמסגרת תפקידיו הוא היה מדריכו בצופי ים. לדבריו, במהלך שיחה בינו לבין הילד ובנסיבות שהוא לא מצליח להבין את מהותן, קם הילד ממקומו והחל לקפוץ, כאשר בשלב מסוים צנח אל מותו.



לפי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, מתחילת השנה נהרגו חמישה ילדים מנפילה מגובה. בין השנים 2009-2019 נהרגו 73 ילדים מנפילה מגובה. 
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים: "הלב נשבר מהידיעה על פעוטה שנפלה אל מותה. ילדים הם סקרנים ואין להם מודעות לסכנה, לכן תפקיד המבוגרים להציב עבורם גבולות בטיחות, לדאוג לסביבה המתאימה לגילם ולהשגיח עליהם מקרוב. ילדים בחברה הבדואית נמצאים בסיכון הגבוה ביותר למות מהיפגעות ביחס לכלל ילדי ישראל, לכן ארגון 'בטרם' בשיתוף משרד החקלאות מפעיל תוכנית התערבות לקידום בטיחות בחברה הבדואית. זוהי אחריות של כולנו לפעול למניעת מקרי היפגעות ולהצלת חיי הילדים".