"נשבר הלב": תומר ויינשטיין בן ה-42 מקדימה-צורן ויניב לוגסי בן ה-44 הם רוכבי האופניים שנהרגו הבוקר (שני) בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בכביש 5511. ויינשטיין הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. בפורטל קדימה-צורן צוין כי חברים רבים הגיעו לבתי המשפחות וצוותי החינוך פועלים בבתי הספר בשיחות עם התלמידים. המועצה פרסמה גם כי צוות השירות הפסיכולוגי עומד לרשות התושבים וניתן ליצור קשר דרך המוקד היישובי במספר 106. נהג הרכב הפוגע, בן 29 מאור עקיבא, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.


הנהג הפוגע חשוד שנהג בצורה רשלנית ובמהירות מופרזת ככל הנראה, וכתוצאה מכך גרם ברשלנותו למותם של שני הרוכבים. הנהג משתף פעולה עם החוקרים, וכאמור הוא יובא מחר לדיון בביהמ"ש השלום בפתח תקווה לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. כמו כן, במסגרת החקירה, כנהוג במקרים של תאונות קטלניות, בודקת המשטרה חשד אם הנהג הפוגע היה תחת השפעת סמים או אלכוהול. 
 
 
ויינשטיין ולוגסי, גם הוא מקדימה-צורן, נפגעו מרכב במהלך רכיבה על אופניהם, סמוך למחלף הדרים. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם, ובמקביל נפתחה חקירת נסיבות האירוע במשטרה. 

החשוד מסר בחקירתו כי הוא היה בדרכו לעבודה, נסע במהירות סבירה לחלוטין, לא היה במהירות מופרזת, וכשהגיע לעיקול, באופן שאינו ידוע לו, הרכב סטה שמאלה וכתוצאה מכך הוא התנגש בשני הרוכבים. הוא הביע צער עמוק על מקרה התאונה וכמובן משתתף באבלם של המשפחות וכאבן הגדול.
פרקליטו עו"ד תומר גונן מסר: "מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין ללא עבר פלילי או תחבורתי שיש בו כדי להפלילו. לרוע מזלו הוא הגיע לעיקול שהפך להיות מלכודת מוות בשל העובדה שגדר בצד הדרך במקטע הכביש הזה שמונעת אפשרות לברוח, ושם בעצם התרחשה התאונה. אי אפשר בשום דרך לנסוע במקום הזה במהירות גבוהה. פגשתי את החשוד בשעות הבוקר, מיד אחרי מקרה התאונה, ולא נדף ממנו ריח של אלכוהול. לדבריו, הוא גם לא צורך סמים. מדובר באירוע מצער שהוביל למות הרוכבים, ועל כך הכאב הגדול".

בעקבות תאונת האופניים הקטלנית, על פי נתוני עמותת אור ירוק 17 רוכבי אופניים רגילים נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים, הרוג אחד יותר מאשר בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר כי "מדובר בטרגדיה גדולה והלב נשבר למול התמונות הקשות. מסוכן לרכוב על אופניים בישראל כאשר אין מסלולי רכיבה מוסדרים ובטוחים לרוכבים שיפרידו אותם מכלי הרכב ויאפשרו רכיבה בטוחה. אסור להתעלם מרוכבי האופניים ויש להתאים את התשתית כך שגם הם יוכלו לרכוב באופן בטוח ולא לסכן את חייהם בכל רכיבה".