הולך הרגל בן 60 נהרג היום (שלישי) לאחר שנפגע מרכב ברחוב עולי ציון בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים כשהוא פצוע באורח קשה וסובל מפגיעה רב מערכתית, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בוחני תאונות הדרכים שהגיעו לזירה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.



חובש רפואת חירום במד"א, אריה פרקש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכביש גבר כבן 60 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי, וביצענו בו פעולות החייאה עד שחזר הדופק. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה מאוד, והוא מורדם ומונשם".



אתמול נהרגו רוכבי האופניים תומר ויינשטיין (42) ויניב לוגסי (44), תושבי קדימה-צורן, מפגיעת רכב בכביש 5511, סמוך למחלף הדרים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי ראשוני, ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותם. כמו כן, הוענק טיפול רפואי גם לנהג הרכב הפוגע, שנפצע באורח קל בתאונה הקטלנית.



בית המשפט האריך היום את מעצרו של הנהג שדרס את השניים למוות. במהלך הדיון בבית המשפט טענו נציגי המשטרה כי ברכבו של החשוד הייתה מותקנת מערכת לא חוקית שמאיצה את הרכב וכי הוא נסע במהירות מופרזת שלא תואמת את הכביש. כמו כן, בגופו של הנהג נמצאה אינדיקציה לכך שבזמן התאונה הוא היה תחת השפעת סם. "חזית הרכב במצב קשה ביותר מה שמעיד על עוצמת הפגיעה", אמר הבוחן מטעם המשטרה.