הקטל בדרכים: יונתן פדידה, החשוד בדריסת רוכבי האופניים בשרון, נצפה כשהוא נוהג בצורה פרועה ובמהירות מופרזת תוך סיכון חיי המשתמשים בדרך, כך עולה מהדיון המתקיים היום (חמישי) בבית המשפט. עוד נאמר במהלך הדיון, כי פדידה, החשוד גם בשיבוש הליכי חקירה, השליך לאחר האירוע שקית עם חומר שנחשד כסם מסוכן, כשהוא נוהג בפסילה מנהלתית. מעצרו הוארך בשישה ימים. 

טוען המשטרה ארז קפלן אמר במהלך הדיון כי "החשדות התעצמו - קיבלנו תשובות מהמעבדה לעניין הסמים, שלפי החשד נמצאים בדם ובשתן של הנהג. המסמכים מהמעבדה מעצימים את בדיקת השתן". לדבריו, כשמדובר בדם אז החשד עולה ועולה פלאים. "לאחר התאונה, הנהג השליך שקית מתוך הרכב ובה סם מסוכן ועל פי חוות דעת שברשותנו מדובר היא כוללת קנאביס", הוסיף. 
 
נציג המשטרה ציין כי "טענותיו של הנהג אינן מתיישבות עם הממצאים שלנו והן נדחות אחת אחת". עוד הוסיף כי "הוא השקיע כספים רבים בשיפור הרכב והפך אותו לרכב ספורט. הוא נהג בהיותו פסול נהיגה ולמעשה הוא פצצה מתקתקת על הכביש".
כזכור, ביום שני בבוקר נהרגו תומר ויינשטיין בן ה-42 מקדימה-צורן ויניב לוגסי בן ה-44 בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בכביש 5511. ויינשטיין הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. בפורטל קדימה-צורן צוין כי חברים רבים הגיעו לבתי המשפחות וצוותי החינוך פועלים בבתי הספר בשיחות עם התלמידים. המועצה פרסמה גם כי צוות השירות הפסיכולוגי עומד לרשות התושבים וניתן ליצור קשר דרך המוקד היישובי במספר 106
בנוסף, אביו של הנהג עוכב אמש לחקירה בחשד לעבירות של שיבוש, בתומה שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. מוקדם יותר פנתה המשטרה לציבור בקריאה לאתר עדי ראייה שחלפו במקום התאונה הקטלנית על מנת למסור פרטים נוספים על האירוע. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של הנהג בשמונה ימים מחשש לשיבוש הליכי חקירה, כשהיא מייחסת לו עבירות של המתה בחוסר זהירות, נסיעה במהירות שלא בהתאם לתנאי הדרך ונהיגה תחת שימוש בסמים.