עד ראייה לתאונת הדרכים הקטלנית סמוך לצומת שיזפון בדרום סיפר הבוקר (שישי) בראיון בגלי צה"ל על המראות הקשים שנגלו אל עיניו עם הגעתו למקום. "הגעתי למקום כחצי דקה לאחר שהתאונה התרחשה, ומיד רצתי ביחד עם חבר לאחד הרכבים כדי לחלץ את הפצועים", ציין, "בעזרת נהגים נוספים שחלפו באזור, הצלחנו לחתוך את החגורות שלושה מהפצועים".
לדבריו, בשלב הזה הפצועים ברכב השני עדיין היו בחיים. "הדלת היתה תקועה בזמן שהרכב החל להישרף", אמר בגלי צה"ל, "חייל הגיע עם מטף אבל לא הצלחנו לכבות את האש, שנכנסה בינתיים לתוך הרכב". הוא הוסיף: "במקביל אשתי התקשרה למד"א, ואני סירבתי להתרחק מהאש עד שבאמת נשקפה סכנת חיים". טפירו אברהם סיפר כי צעק 'הם נשרפים חיים, תעזרו!', אבל אף אחד לא הצליח. צרחתי לאלוהים אבל זה לא עזר ולא הצלחתי לפתוח את הדלת". 
כזכור, התאונה הקשה התרחשה אתמול בשעות הצהריים, ובה שני בני אדם מצאו את מותם לאחר שנלכדו ברכב שעלה באש. מד"א פרסמה את קבלת הקריאה בקו החירום 101, שם מתארת עדת ראייה את המתרחש ומזעיקה עזרה: "יש אנשים בתוך המכוניות. זו תאונה, יש אנשים בתוך הרכבים, מנסים לנפץ את הדלתות. לא רואים כמה אנשים יש, העשן מכסה".