אוטובוס קו 947 של אגד התנגש הערב (ראשון) בתחנת אוטובוס בכביש 40 סמוך לצומת בדק. לאחר פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש, נקבע מותם של ארבעה מנוסעי האוטובוס - שני גברים כבני 30 ו-50 ושתי נשים כבנות 30 ו-50 - במקום. בנוסף, 14 פצועים פונו לבתי החולים: אישה כבת 67 וצעירה כבת 19 פונו לבית החולים תל השומר, יתר הפצועים פונו לבתי החולים אסף הרופא, בלינסון והשרון. 


 

פראמדיקית מד"א גלי סופר סיפרה: "כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה. ביצעתי סריקה מהירה של הזירה, נהג האוטובוס שהיה בהכרה מלאה נלכד במושב, שישה מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו כשהם בדרגות פציעה שונות ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה. התחלתי את המיון הרפואי הראשוני על מנת להעריך את דרגות הפציעה של הפצועים, שתי פצועות קשה, אישה כבת 60 וצעירה כבת 18 חולצו תוך כדי טיפול רפואי ע"י כוחות הכיבוי והעוברו במהירות לניידות לטיפול נמרץ שפינו אותן במצב קשה לבי"ח שיבא, הפצועים שהתהלכו בזירה נבדקו ע"י הצוותים הנוספים של מד"א ופונו במצב קל לבתי החולים בסביבה".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א


צילום: תיעוד מבצעי מד"א



צילום: תיעוד מבצעי מד"א


בשעות הבוקר נהרגו שני פועלים בתאונת דרכים קשה בין משאית ומיניבוס סמוך לדרך אלוף שדה לכיוון מערב באזור רמת גן. מדובר ברכב הסעות שהסיע 8 פועלים, התנגש בחלקה האחורי של משאית, וקבינת הרכב נלכדה תחתיה. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שניים מהנפגעים כעבור זמן קצר. נוסע פונה במצב קשה ועוד חמישה פצועים נוספים פונו במצב קל עד בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר והועברו להמשך טיפול ביחידה לרפואה דחופה בבית החולים. כביש 4 נחסם לתנועה לשני הכיוונים.