מנחת הטלוויזיה, רינה מצליח, הגיבה היום (רביעי) בשידור חי במהלך התכנית "שש עם..." בקשת 12, לציוץ שהעלה לטוויטר זמן קצר לפני כן, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. בציוץ כתב נתניהו הצעיר "מי מרים את הכפפה להעלות ווידאו שמשווה בין הראיון המלטף והמתחנף של רינה מסריח עכשיו עם גדעון סער לבין הראיון האלים והתוקפני שלה עם נתניהו לפני הבחירות האחרונות?". 



בתגובה הקריאה מצליח את הציוץ והגיבה: "יאיר יקירי אומרים שאתה ילד נבון וחכם אז אני רוצה להסביר לך. אבא שלך הוא ראש הממשלה שלנו כבר עשר שנים. הוא מנהל את המדינה. הוא אחראי למה שקורה בעזה. הוא אחראי גם לגרעון בתקציב. הוא אחראי גם לדברים הטובים שקורים במדינה. ואנחנו כעיתונאים התפקיד שלנו זה לבקר את פעולות השלטון. כל שלטון. ולכן ראיון עם ראש הממשלה יהיה יותר תוקפני יותר אסטרטיבי מאשר ראיון עם מי שמתמודד על תפקיד יו"ר הליכוד והוא חבר כנסת מן השורה. שמחתי לתת לך שיעור קצר באזרחות". 






נתניהו הצעיר לא נשאר חייב והגיב למצליח. "גברת רינה מצליח, שיעורים באזרחות תתני לילדים שלך לא לי", כתב יאיר, "אל תבלבלי לי את המוח. את וכל הערוץ שלך ערכתם ראיונות מתחנפים ומלטפים לראש הממשלה שרון ואברמוביץ אמר במפורש שצריך להשתיק את חקירות השחיתות שלו כדי לא להפריע לו לפנות יהודים. את והערוץ שלך סגדתם לרוה״מ רבין באוסלו.
נתניהו המשיך ותקף את מצליח. "ותפסיקי לצעוק בשידור", צייץ, "ואתם נותנים ביקורת לכל העולם, הורסים חיים של אנשים, אבל לא מסוגלים לקבל בעצמכם שום ביקורת".