מוחמד קמאל סעדי, תושב בסמת טבעון בן 39, נורה היום (שני) למוות בשעות הצהריים המוקדמות, ככל הנראה בעת שהיה ברכבו יחד עם צעיר בן 20, שנפצע באורח בינוני עד קשה. לאחר שנפצע בתחילה באורח קשה מאוד, הקורבן פונה יחד עם הפצוע השני לבית החולים רמב"ם, אולם בתום מאמצים להציל את חייו, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. על פי החשד, סעדי אמור היה לשמש כעד תביעה במשפט הרצח של אחיו, שנורה למוות במהלך חתונה ביישוב. 



המוות הכה במשפחת סעדי כבר לפני שלושה חודשים, שעה שאחיו של סעדי, איברהים, נרצח גם הוא באירוע ירי במהלך חתונה שבא נכח. במשטרה בודקים האם קיים קשר בין שני האירועים. כאמור, סמוך לשעה 12:30 התקבלו במוקד 100 של המשטרה, ובמוקד 101 של מד"א, קריאות אודות אירוע ירי בבסמת טבעון, צוות מד"א שהגיע למקום פינה שני פצועים לבית החולים רמב"ם, כוחות משטרה שהגיעו לזירה פתחו בחקירה לבירור נסיבות הירי, תוך שהם אוספים ממצאים, לרבות ראיות פורנזיות, מנסים להתחקות אחר חשודים שנמלטו מהמקום, ותרים אחר מצלמות אבטחה בבתי שכנים, במטרה לפענח את החיסול שהתבצע לאור יום.

זירת הירי בבסמת טבעון


חובש מד״א, יאיר סיאני, סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו שני גברים עם פצעי ירי בגופם, אחד מהם היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מייד להעניק להם טיפול רפואי, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ לבית החולים, גבר במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה וצעיר במצב בינוני עד קשה״.