לאחר מספר ימים של מזג אוויר סוער, אשר גרם להצפות שהובילו לאסונות ולאבדות בנפש, המערכת הגשומה הסתיימה והיום (שני) מזג האוויר צפוי להתבהר. למרבה הצער, מזג האוויר הסוער ממשיך לגבות קורבנות בנפש. גופתו של עלי אגברייה תושב ערערה בן 47 אותרה הבוקר  לאחר שנסחף אתמול עם רכבו לוואדי באזור. בנו מסר כי הוא ואביו עמדו על הרכב שהחל להיסחף, אולם הוא הצליח לקפוץ לעבר הגדה, לעומת אביו, שנסחף בזרם. 

בן דודו התייחס לתחושותיהם לאחר הטרגדיה ואמר בראיון בגלי צה"ל: "המצב בבית מאוד קשה, אנחנו לא מצליחים לעכל את הבשורה הזו. זה היה הגורל של החיים שלו". הוא סיפר כי אגברייה עבד עם בנו במתקן של חברת "מקורות" באזור. "הם חצו את הצומת והמים סחפו את הרכב ולא היה מי שיציל אותם", הסביר, "הבן שלו הצליח לצאת אבל הוא לא". 

כזכור, הבוקר אותר רכב בתוך סחף מים סמוך לכביש 6, צפונית לגבעת ניל"י, ובתוכו גופה אדם. כשלוש שעות לאחר איתור הרכב, המשטרה אישרה כי הגופה שאותרה היא אכן גופתו של אגברייה. פראמדיקית מד"א מאי דיין סיפרה: "מיד כשהתקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א על איתור הרכב במים והגבר שלכוד מחוסר הכרה בסמוך אליו הוזנק צוות אמבולנס למקום האירוע אבל עקב תוואי השטח לא הייתה גישה לנחל עצמו. לאחר פעולות החילוץ הגבר שהיה מחוסר הכרה הוצא מהנחל והובא ברכב לחבירה איתנו סמוך לרמת מנשה. הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בניידת לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זהו ההרוג הרביעי בימים האחרונים כתוצאה ממזג האוויר הסוער. שלשום נהרגו דין ששוני וסתיו הררי באסון המעלית בתל אביב. אתמול נמצאה גופתו של ערן הרנשטט (72) לאחר שנלכד ברכבו שנסחף. הוא חולץ ללא הכרה מהרכב שאותר בנחל ברחוב הגיא בבנימינה ומותו נקבע במקום.