שריפה פרצה בבניין מגורים ברחוב רבקה ומרדכי גובר בקרית מלאכי, לאחר שגבר בשנות ה-70 לחייו ואישה בשנות ה-30 לחייה הבעירו גחלים בדירה על מנת להתחם, ונפגעו כתוצאה מכך משאיפת עשן. הצוותים הרפואיים שהגיעו לזירה העניקו לדיירים טיפול רפואי במקום, לאחריו פינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות. האישה פונתה במצב קשה, מורדמת ומונשמת, והקשיש במצב קל.

מזג האוויר החורפי והקר, המורגש היטב לאחרונה, הצליחו לייצר לא מעט אסונות ולגבות קורבנות, בין היתר בקרב אוכלוסיית הקשישים, הפגיעה במיוחד. בחודש שעבר, קשיש כבן 80 מת מהיפותרמיה בנתניה כתוצאה מגל קור הכבד. 

ח"כ איציק שמולי מהעבודה-גשר, יו"ר שדולת הגמלאים, הגיב אז למותו של הקשיש ומסר כי ״בכל שנה, בתיהם של אלפי קשישים הופכים למלכודות קור. אחד מכל חמישה מבוגרים נאלץ לוותר על חימום הבית בגלל המצב כלכלי. רק לפני שבוע, דרשתי במליאת הכנסת להפסיק עם ניתוקי החשמל בחורף ולהגדיל את מענק החימום שהם מקבלים, כתוצאה מהחוק שעבר ביוזמתי. לצערי, לאף אחד בממשלה זה לא מזיז. עם כל הכבוד לקמפיינים ולבחירות -יש למצוא מקור תקציבי לסוגייה ולהציל חיים רבים״. 

 אנו עומדים בפני מערכת חורפית, גשומה וקרה, שתחל בשבוע הקרוב, במהלכה ירדו הטמפרטורות ויהיו נמוכות מהממוצע לעונה. מזג האוויר צפוי להשתנות ולהתקרר ביום רביעי, ולהתבהר לקראת סוף השבוע. בימים הקרובים יהיו גשמים, המלווים לעיתים בסופות רעמים וברקים וכן רוחות ערות ברחבי הארץ.