עוד תאונת דרכים קטלנית: גבר בן 22 נהרג הבוקר (שבת) בהתהפכות רכבו בכביש 90, סמוך למפעלי ים המלח. כוחות מד"א שהועזקו למקום על מנת להעניק לו טיפול רפואי נאלצו לקבוע את מותו לאחר שאיתרו אותו ללא סימני חיים. במקביל, כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א, בריאן בן דוד, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהג הרכב לכוד ברכבו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. במקביל לפעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

בשבוע האחרון קיפחו את חייהם שלושה בני אדם בתאונות דרכים. ביום שלישי נהרג גבר בן 51, ושלושה אחרים נפצעו באורח בינוני, בתאונה שהתרחשה על גשר עכברה, סמוך לצפת. 

יום לפני כן נהרגה הולכת רגל בת 60 מפגיעת רכב בשדרות ההסתדרות 291 בחיפה, סמוך לצומת קריית חיים, כאשר חצתה את הכביש. כוחות מד"א איתרו אותה במצב קשה ונאלצו לקבוע את מותה לאחר ניסיונות החייאה. נהרג הרכב הפוגע, תושב הקריות בן 60, עוכב לחקירה. 

ביום ראשון נדרס למוות ילד בן 10 על ידי אוטובוס במודיעין עילית. כוחות מד"א איתרו אותו ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו, כאשר במקביל נפתחה חקירת נסיבות התאונה.