סוף עצוב לחיפושים: נקבע מותו של הילד קוסאי אבו רמילה בן ה-8 מבית חנינא, אשר היה נעדר במהלך הלילה, ואותר הבוקר (שבת) בתוך בור. מצבו היה אנוש כשנמצא והוא פונה לבית חולים הדסה הר הצופים, שם בוצעו בו פעולות החייאה, אך אלו לא צלחו. משפחת אבו רמילה דורשת לנתח את גופת בנה כדי לקבוע את סיבת המוות.

פראמדיק מד"א, ינאי לוי, סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, עשרות אנשים הסתובבו במקום. צוות רפואי מקומי ביצע בילד פעולות החייאה בסיסיות. תוך כדי העברתו לניידת טיפול נמרץ סיפרו לנו שהוא חולץ מתוך מאגר המים כשהוא ללא סימני חיים. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים".

מבצע חיפושים אחר הילד הנעדר בבית חנינא, קרדיט: דוברות המשטרה

סגן טפסר אלי אדרי, מפקד תחנת האומה ומפקד פעולות החילוץ בשטח: ״סמוך לשעה 22:00 קיבלנו הודעה מהמשטרה על ילד שנעדר באיזור בית חנינה,לאחר הצלבות נתונים הדיווח היה שכנראה מיקומו בבור ניקוז של מי גשמים,מיד התחלנו בפעולות סריקה של הגדה ובתוך המאגר על ידי מחלצי יל״מ ובמקביל הפעלנו משאבות ייעודיות על מנת לשאוב את המאגר,החילוץ התבצע תחת תנאים קשים של קור,בוץ ומים עכורים ונמשך מספר שעות בשעות הבוקר סמוך לשעה 7:40 לוחמי האש המחלצים איתרו את הילד בתחתית הקרקעית שלצערנו הוא ללא רוח חיים״.

כזכור, המשטרה פתחה אמש בסריקות לאיתור אבו רמילה, בן 8 תושב שכונת בית חנינא בירושלים, שנעדר משעות אחר הצהריים. משפחתו חוששת שמדובר בחטיפה, בהסתמך על קטע וידאו בו ככל הנראה נכנס לרכב.

הקטין נראה לאחרונה בשעות אחר הצהריים כשהוא לובש ז'קט בצבע אדום עם קפוצ'ון. מתנדבים רבים הגיעו לאיזור כדי לסייע בחיפושים אחריו, כאשר גם יחידת הכלבנים של המשטרה הצטרפה לחיפושים.

"אנחנו דורשים מהמשטרה לבדוק את מצלמות האבטחה. אם יתברר שמתנחלים חטפו אותו, זה יבעיר את השטח", אמרו בני המשפחה. ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת, הגיע לביקור בבית המשפחה.