תחזית מזג האוויר: כ-100 אלף מטיילים ביקרו היום (שבת) באתרי רשות הטבע והגנים. בין האתרים הבולטים היו שמורות הבניאס עם כ-5,000 מטיילים, עין אפק ונחל עיון עם כ-2,000 מטיילים בכל אחת והגנים הלאומיים קיסריה, מצדה וירקון, עם כ-3,000 מבקרים בכל אתר. רבים פקדו גם את אתרי יערות קק"ל. 

באתר החרמון נרשמה תנועה ערה, כשסמוך לשעה 11 בבוקר נוצרו עומסים כבדים בציר הגישה המוביל לחרמון והתפרסמה פנייה הקוראת למבקרים שלא להגיע לאזור. אלפים פקדו אתמול גם את הטיילת בתל אביב. כבר משעות הבוקר נראו רבים, בהם תיירים, בעת ספורט הליכה לאורך הטיילת, חרף הקור. בין גלי הים נראו גולשים רבים, שציפו לגלים הגבוהים. חוויה מיוחדת ציפתה למבקרים שהגיעו לערבה התיכונה, כאשר על רקע הנופים המדבריים הפסטורליים נראה שלג על הרי אדום שממזרח.

הטמפרטורות החזויות להלילה תהיינה נמוכות מהרגיל ותיתכן קרה במקומות המועדים. מחר תירשם עליה קלה בטמפרטורות והשמיים יוסיפו להתבהר. ביום שני תחול התחממות נוספת והטמפרטורות תהיינה רגילות לעונה. 

הטמפרטורות החזויות הלילה ומחר: בחיפה ובתל אביב 13-8, בירושלים 10-3, בבאר שבע 15-3 ובאילת 19-7 מעלות.

ההערכות הן שלנוכח המשך הזרימה החזקה של הנחלים בצפון והשלג המשמעותי שהצטבר באתר החרמון, סופי השבוע ימשיכו להיות גדושים במטיילים ורק מזג אוויר סוער, או אירוע בלתי צפוי, יבלום את גל המטיילים, שרוצים לחוות את החורף הגשום ביותר מזה 28 שנים.