מרים פרץ, כלת פרס ישראל לחיזוק הרוח היהודית-ישראלית ששכלה את בניה אוריאל ואלירז ז״ל בקרבות בלבנון ובעזה, פגשה היום (רביעי) את הוריהם של דין שושני וסתיו הררי ז"ל שנהרגו באסון המעלית בבניין בשכונת התקווה בתל אביב בתחילת החודש. "סתיו ודין הם של עם ישראל, הכאב הוא של כל העם", אמרה פרץ לאמהות של השניים והוסיפה: "שהקדוש ברוך הוא ייתן לכם נחמה גדולה".

פרץ אף כתבה בחשבון הטוויטר שלה, כי "אסון המעלית בתל אביב בו נספו סתיו הררי ודין שושני זעזע מדינה שלמה וכולנו הזדהנו עם כאבן של המשפחות. כשהתבקשתי על ידי המשפחות להיפגש, חשבתי כיצד אוכל לנחם הורים שחוו אסון כה נורא, מה ניתן לומר להם כדי שימצאו נחמה, באילו מילים אשתמש כדי שהן יתנו להם תקווה, אמונה ודבקות בחיים".

דין שושני וסתיו הררי ז"ל. צילום: פייסבוק
דין שושני וסתיו הררי ז"ל. צילום: פייסבוק

"הערב פגשתי הורים כואבים שרויים בצער גדול וגעגוע אינסופי לזוג צעירים שאהבו ללא גבול ותכננו את עתידם המשותף וכדברי הוריהם הם היו בשיא של חייהם, מיצוי עצמי והגשמת חלומות, אך דווקא אז פקד אותם האסון הנורא", כתבה פרץ. "פגשתי הורים שזכו לחנך ילדים לתפארת, הורים אוהבים וכואבים. אני מאחלת למשפחות של דין וסתיו היקרות ש-ה' ישלח להם נחמה וייתן להם כח להתמודד עם האובדן הגדול והפתאומי שפקד אותם. אכן על דין וסתיו אפשר לומר 'בחייהם ובמותם לא נפרדו'".

כזכור, האסון המחריד אירע בעת שבני הזוג נלכדו בתוך המעלית בבניין המגורים שלהם בעת שזו הפסיקה לפעול בשל קצר חשמלי. מי הגשמים באותה שבת זרמו בעוצמה וגרמו לקריסת מערכות הניקוז. קומת החניון הוצפה תוך זמן קצר והמים הרבים חדרו גם למעלית.