החלטה תקדימית של בית המשפט: בית המשפט לעניינים מקומיים בתל אביב קבע בהחלטה תקדימית שפורים נחשב ליום חג שמותר לחנות במהלכו ברחובות שבהם מוצב השלט "אין עצירה".

גדי ורקשטל, המוכר לרבים כחצוצרן המיתולוגי במשחקי מכבי תל אביב בשנות ה־70 וה־80, החנה את רכבו במהלך חג פורים ברחוב אבן גבירול בתל אביב, סמוך לשלט "אין עצירה". פקח של עיריית תל אביב רשם לו דוח בסך 250 שקל, בטענה שחנה בניגוד להוראות השילוט.

ורקשטל טען כי פורים נחשב ליום חג. העירייה התנגדה לטענה - וההכרעה הגיעה לבית המשפט לעניינים מקומיים. "פורים נמנה עם חגי ישראל. דומה כי הדבר הוא מן המפורסמות, אשר אינן דורשות ראיה", קבע בית המשפט והוסיף: "ראה הגדרת 'פורים' במילון אבן־שושן".

בהמשך ההחלטה נקבע: "מקובל כי פורים אינו יום מנוחה, אולם התמרור שבתחומו חנה הנאשם אינו נוקט לשון 'יום מנוחה' כי אם 'יום חג'. לפיכך, ההפניה להגדרת 'יום מנוחה' והעובדה שפורים אינו מוגדר 'יום מנוחה' אין בהן כדי לתמוך בטענת המאשימה (העירייה) כי פורים אינו יום חוג לצורך התמרור".

"כשם שלא ניתן להקנות למשתמש הדרך שיקול דעת ולאפשר לו לפרש את התמרור בהתאם לאופן שבו הוא מבין את תכליתו, כך לא ניתן לאפשר למאשימה לפרש את התמרור בהתאם לאופן שבו היא מבינה את תכליתו, כשהדברים אינם עולים באופן חד־משמעי מלשונו של התמרור", צוין בנימוקי ההחלטה לביטול הקנס. "יצרתי תקדים. אף אחד עוד לא נשפט על הטענה הזו שהעליתי. גם פורים הוא חג", סיכם ורקשטל.