דני בן שבת, אביו של מוטי בן שבת ז"ל, אשר טבע למוות בחודש שעבר בנהריה בעודו מחלץ אחרים שנקלעו לשיטפונות בעיר, התראיין הערב (שני) ל"חדשות 12", הביע זעם על הפוליטיקאים שלדבריו ניצלו את הטרגדיה אך לא עוזרים לו להתאושש, ואמר כי בכוונתו לעזוב את ישראל.

"זה קשה מאוד, קמים בבוקר והילד חסר, הולכים לישון והילד חסר, אני מתקשה לשרוד. אני לא שוקל לעזוב את הארץ, אלא 90 אחוז שזה מה שאני הולך לעשות. הבטחות לחוד ומעשים לחוד. אני עוד גר במקום בו קרה האסון ואי אפשר לחיות ככה. כולם הבטיחו לעזור, וחוץ מהשר אריה דרעי אף אחד לא עושה דבר. הבטיחו להקים ועדת חקירה ושום דבר לא נעשה. הפוליטיקאים ניצלו את המצב שהיינו בו כדי להצטלם, הכל מצטלם יפה, משפחה שבאים לנחם אותה, הבטיחו ולא עשו דבר. אם אתם אומרים שהוא גיבור-תראו את זה", אמר בן שבת.

"אני רץ כבר שלושה שבועות אחרי האדם שצילם את הגופה של הבן שלי, הנכדים שלי ראו את האבא והדוד שלהם מת. אף אחד לא יחזיר לי את הבן. אני מתקיים מ-3100 שקל. אם הייתה לי אפשרות הייתי שוכר דירה, לא הייתי צריך את ראש הממשלה ולא אף אחד. אני חולה בסרטן מספר שנים. הייתי מקבל קנאביס רפואי בזכות הבן שלי, רק מוטי תמך בי. בשבעה התברר לי שהרישיון פג תוקף, פנו לשר הבריאות ליצמן ואין עם מי לדבר, אמרו לי "לך לבית מרקחת". אני צריך לשלם 2500 ש"ח ואין לי איך לשלם. אני אעבור למדינה ששם אני יכול לקבל את זה ויהיה לי שקט, אני יודע שהבן שלי גיבור ולא צריך שיגידו לי את זה", הוסיף.