בן משפחה של מטופל בבית החולים וולפסון בחולון ביצע היום (שלישי) תקיפה חמורה ואלימה, כאשר דרס בכוונה תחילה שני מאבטחים ונעצר על ידי יחידת האבטחה והועבר לטיפול משטרתי. כתוצאה מהדריסה נפגעו המאבטחים והם פונו לטיפול בחדר המיון.

התוקף, תושב חולון בן 28, הביא איתו מטופל לבית החולים. עם הגעתו, החנה את רכבו במקום האסור לכך ונדרש על ידי המאבטחים לפנות את הרכב בטרם כניסתם לבית החולים. החשוד סירב לבקשתם, ניסה לדרוס אותם עם הרכב, יצא ממנו ותקף אותם. השוטרים הוזעקו למקום, עצרו את החשוד והוא נלקח לחקירה.

ניר כץ, מנהל מערך האבטחה בוולפסון מסר: "אנו נמשיך לעשות את עבודתנו במסירות וביעילות, בשיתוף משטרת ישראל, על מנת לשמור על תחושת הביטחון של העובדים ושל ציבור המבקרים".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, מסרה כי "לצערנו אירועי אלימות ותקיפת אנשי צוות בבתי חולים ובחדרי המיון מתרחשים כמעט בכל יום במוסדות רפואיים בארץ. מדובר בתופעה קשה שיש להוקיעה ולשרש אותה מן היסוד. נפעל במלוא הכוח ונפעיל כל סמכות שיש ברשותנו על מנת לוודא שאנשי הצוות שלנו יוכלו לפעול בסביבה בטוחה. אנשי מערכת הבריאות נמצאים בחזית ומעניקים שירות לאוכלוסיה מתוך מסירות רבה ובתוך תנאים מורכבים. אפעל בכל האמצעים על מנת להעניק לצוותים שלנו בביה"ח וולפסון את מלוא הגיבוי ומלוא הביטחון בהגיעם למשמרת. מגיע להם כל הכבוד על המקצועיות והמסירות, ובמיוחד בתקופה עמוסה זו".