חבר הכנסת לשעבר, יהודה גליק, נכנס ביממה האחרונה להיכנס לעימות חריף מול המשטרה. תחילתו של הסיפור אתמול כאשר לטענת המשטרה גליק יצר פרובוקציה בהר הבית, בעקבותיה נאזק והוצא מהמקום ולאחר מכן נלקח לתחנת המשטרה. במהלך הלילה הגיעו כוחות משטרה לביתו של גליק עם צו חיפוש, כשלטענתם הוא לקח מסמכים הקשורים לחקירתו שלא כחוק. 

בראיון לכאן ב' הגיב גליק להאשמות נגדו ואמר כי "אני ממש לא נגד המשטרה ומפרגן לה שצריך אבל במקרה הזה אני צריך למתוח ביקורת. המשטרה נתפסה השבוע עם זנב בין הרגליים עצרו אותי בהר הבית על לא עוול בכפי. יצאה להם תמונה של חבר כנסת לשעבר עם אזיקים וזה פורסם בכל הארץ. המשטרה החליטה לנפח טעות אנוש כדי להפוך אותי לגנב. לא גנבתי שום דבר, לא נסיתי ולא העלמתי שום דבר". 

"החומר שהם טוענים שניסיתי להעלים איזה טעם יש להעלים אותו? הכל בתוך המחשב", הוסיף גליק, "ב-23:30 הגיעו עם צו חיפוש ואמרתי להם מה שאתם מחפשים נמצא אצל עורך הדין בפתח תקווה, אבל הם בכל זאת החליטו לעשות חיפוש. העירו את הבת שלי, הפכו את כל החדר שלה והפכו את כל החדרים. לקחו אותי למשטרה ושחררו בארבע בבוקר". 

"לא התכוונתי להעלים ראיות או להשמיד", סיכם גליק, "הם נתנו לי מסמכים בסוף החקירה ובטעות אנוש נלקחו מסמכים שלא היו אמורים לקחת. גם לי מותר לטעות". 

חברי הקונגרס שהיו איתי בהר הבית התרשמו מהיחס ההוגן שלי למשטרה ומהיחס הלא הוגן של המשטרה כלפי. תשאלי את מפקד מחוז ירושלים הקודם ניצב יורם הלוי האם אני מטרד.

הנושא החשוב הוא להפוך את הר הבית למקום של שלום ולא לפרובוקציות של המשטרה.