עמותת תכלית, העוסקת בין היתר בחלוקת מזון לנזקקים עומדת בפני בעיה קשה לקראת חג הפסח בשל משבר הקורונה, פתחה ביוזמה חדשה – מוקד חירום במסגרתו כל אחד יכול לאמץ משפחה נזקקת באזור מגוריו ולדאוג לה למזון לקראת החג. בעמותה משוועים למתנדבים וקוראים להצטרף למיזם המיוחד לקרא החג, ולעזור ברכישת סל מזון למשפחות לפי אזור מגוריכם.

"בערב פסח בצל משבר הקורונה עשרות אלפי ישראליים יישארו בחג ללא מזון. אנו חווים גל ביטולים גורף של כל קבוצות המתנדבים שלנו שאמורים לסייע בהכנת אריזות מזון לחג עבור נזקקים. בנוסף, היקף התרומות ירד עד כמעט לאפס, בשל המצב. לא ניתן לחשוב על סיטואציה בה לא מספיק שאנשים, כולל קשישים, מבודדים בביתם ושבנוסף לכך לא יהיה להם מזון לחג", אומר אהרון כהן מנכ"ל העמותה.

עוד הוסיף כהן:  "אנשים שממילא יוצאים לקניות או דואגים למשלוח מהסופר, יכולים לסייע למשפחה נזקקת ו"על הדרך" לרכוש עבורה מוצרים ולהניח על יד הדלת – מבלי לסכן את בריאותם. נתינה ישירה ללא מתווכים מתאימה מאד לימים קשים אלו העוברים על כולנו. אן כמו ערבות הדדית הקיימת בקרב הישראלים כל השנה ובוודאי בזמן זה". 

בנוסף, מי שיכול מוזמן להגיע למרכז החלוקה באזור ירושלים ולסייע בחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות. כמובן גם תרומות כספיות יוכלו לעזור במאמץ המשותף לקראת החג.
 
להצטרפות למיזם: 6031*