ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ הערב (ראשון) תגובה בחשבון הטוויטר שלו, בה הוא מתייחס לסערה שחוללה המגישה רינה מצליח במהלך התכנית ״אולפן שישי״, כאשר התבטאה נגד התנהלות הציבור החרדי במהלך משבר הקורונה הנוכחי. נתניהו אמר כי הוא ״מגנה בתוקף את ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, שהפנים את הסכנה ואת הוראות משרד הבריאות״.

עוד הוסיף נתניהו: ״מגפת הקורונה לא מבדילה בין חרדים לחילונים, בין ערבים ליהודים. גם אנחנו לא. המלחמה הזאת היא של כולנו. יחד ננצח אותה. אני מחזק אתכם״.

בתוך כך, עמיתה לאולפן של מצליח, המגיש עודד בן עמי, הביע את דעתו על הסערה התורנית במהלך תכניתו ״שש עם״: ״ביממה האחרונה מתחוללת סערה בעקבות דבריה של רינה מצליח בתכנית אולפן שישי. באולפן שישי נשמעו מגוון של דעות. דעתה של רינה מצליח הייתה אחת מיני רבות והיא אף נקטעה על ידי דני קושמרו והפרשנית דנה וויס שהציגו דעה הפוכה לדעתה״.

עוד הוסיף בן עמי: ״לחברת החדשות אין אף פעם דעה אחת שכל הכתבים והפרשנים נדרשים ליישר על פיה קו. אנו מקפידים לתת במה לדעות שונות ומגוונות בנושאי הליבה השונים, וכך גם הפעם ומובן שדבריה של רינה מצליח משקפים את דעתה שלה".

כזכור, במהלך מהדורת השישי האחרונה בערוץ התבטאה מצליח בחריפות ברקע התפשטות הקורונה בישראל, ובפרט בערים השייכות למגזר החרדי, כשאמרה: "מערכת היחסים הזו חייבת להשתנות - לא יכול להיות שהחרדים מרגישים בלתי מחויבים למדינה". 

עוד הוסיפה מצליח: "אני צריכה לתאר לכם מה קורה מה קורה שאברך יקבל צו גיוס, למרות שהוא יודע שהוא לא יתגייס? איזה הפגנות וסגירת כבישים אנחנו רואים", הוסיפה מצליח. "החרדים צריכים ללמוד - הם חייבים לקבל את המדינה לטוב ולרע. אנחנו רוצים לסייע להם ואנחנו מקווים שהיו יסייעו לכל תושבי בני ברק לעבור את השבת, החג ואת התחלואה הקשה. אבל מערכת היחסים הזו חייבת להשתנות".