שמונה מפגינים חרדים נעצרו במהלך הלילה (שלישי), במהלך מחאה שהתקיימה באזור שכונת מאה שערים בירושלים, בחשד שהתפרעו והפרו את את הסדר במקום.

מדוברות המשטרה נמסר כי בהפגנה השתתפו עשרות בני אדם, שבמהלכה הפרו את הסדר במקום וניסו לצאת לרחובות סמוכים, בניגוד להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל. עוד נמסר, במהלך הדיווח על האירוע, כי ״כוחות משטרה גדולים נמצאים במקום הפועלים להשבת השקט״.

אמש בשעות הערב, אירע אירוע חמור עוד יותר בשכונה החרדית בבירה, כאשר שני חיילים, שהגיעו ברכב פרטי על מנת לחלק אוכל למשפחות נזקקות בשכונה, הותקפו על ידי המון זועם, אשר יידה לעברם אבנים תוך סיכון ממשי לחייהם, ניפצו את שמשת הרכב והשליכו חפצים מכל הבא ליד, תוך שהם מנסים להסתער על הרכב. עוד נמסר מאותו אירוע כי החיילים המבוהלים המשיכו בנסיעה, חברו אל ניידת משטרה שיצאה לעברם, ובכך בעצם ניצלו מפגיעה בגופם.

כזכור, בשבוע שעבר, תועדה התפרעות אלימה נוספת במאה שערים, כאשר שוטרי יס"מ של מחוז ירושלים, שהגיעו למקום במטרה לפזר הפגנה לא חוקית כנגד שר הבריאות יעקב ליצמן, הותקפו על ידי עשרות חרדים שהשליכו ביצים לעברם, יידו אבנים, מוטות ברזל, קרשים, ארגזי חלב ושאר חפצים. בעקבות כך, נאלצו להשתמש בכוח ולירות רימוני הלם לעבר המתפרעים, כאשר גיץ מאחד הרימונים פגע בילדה שעמדה עם אמה מאחורי קבוצת המתפרעים, וגרם לפציעתה באורח קל. כאמור, האירוע תועד וגרר ביקורות רבות.