בבנייני מגורים רבים ברחבי הארץ ישנו חדרי כושר שבהם נוהגים הדיירים להתאמן. בעקבות הוראות משרד הבריאות, הדיירים עושים זאת על פי הנחיות הבידוד והריחוק החברתי. לצד זאת, ישנם ועדי בתים החוששים שהדבר מנוגד להנחיות, ולכן החליטו לברר את העניין עם משרד הבריאות.

"התקשרנו כמה פעמים למוקד של משרד הבריאות, ובכל פעם קיבלנו תשובה אחרת", מספרים דיירים המתגוררים בבניין מגורים בנתניה, שביקשו לדעת אם מותר להם לרדת לחדר הכושר של הבניין. "שלושה מוקדנים השיבו שאפשר לפתוח ושניים אמרו לא, אז מה לעשות?", סיפר אחד מהדיירים בשיחה עם "מעריב".

לדבריו, כאשר התקשרו למוקד של משרד הבריאות, השאלה הייתה: האם מותר להתאמן לבד בחדר ספורט בבניין, אם בין אימון של מתאמן אחד לשני מתבצע תהליך חיטוי על ידי מנקה?

כושר (צילום: Pixabay)
כושר (צילום: Pixabay)

הדיירים נותרו בחוסר ודאות, לנוכח ההנחיות של משרד הבריאות שקבעו: "פעילות ספורט של יחיד או של יחיד עם אדם קבוע אחד, או שלושה אנשים הגרים באותו מקום ולמרחק של עד 500 מטרים ממקום המגורים".

בהנחיות לא הייתה הבהרה לגבי חדרי כושר בבנייני מגורים, והדיירים החליטו להיות בטוחים שאכן הפעילות מותרת, אך בעקבות הפניות הטלפוניות - חוסר הוודאות רק גבר, וכך גם זעמם של הדיירים. עד כה לא התקבלה תגובת משרד הבריאות.