שרה נובוברודר בת ה-90, אמו של השחקן צחי נוי, עדיין נעדרת והחיפושים אחריה נמשכים. נוי תיאר הבוקר (שני) את החששות והקשיים שאיתם מתמודדת משפחתה מאז היעלמותה, וקרא לציבור לסייע במציאתה. בראיון בגל"צ אמר השחקן הוותיק כי הוא "אובד עצות", והוסיף: "זו התקופה הקשה בחיי". 

היא לא סבלה מדימנציה. 
"לא, היא לא סבלה מדימנציה. היא שאלה אותי בשבת שעברה אם יש אוטובוסים ביום ראשון ולמחרת היא לא ענתה לי לטלפון. הזעקתי את אח שלי שנכנס לדירה, אך היא לא הייתה בפנים. אני מודה לשוטרים, למפקד המחוז דדי ולקצינים נוספים". 

יש קצה חוט?
"אין. זו התקופה הכי קשה בחיים שלי, וזה בא מיד אחרי הקורונה. אני אובד עצות, ומבקש מתושבי חיפה שאם יראו אותה שיתקשרו למשטרת חיפה. אני מקווה שלא מעורב פה מעשה פלילי. אני מבקש מכולם להתנדב ולעזור לי".

נוי סיפר כי "היא בת 90, ונראתה לאחרונה בכיכר מאירוף בקריית אליעזר בחיפה. היא צולמה כשהיא מוציאה כסף מכספומט ליד מרכולית, ומאז לא ראו אותה. היא הלכה עם תיק ביד, שיער כסוף, לבושה יפה והולכת מהר. היא אמא מאוד מעניינת ואני מתחנן, אם היא שומעת, שתחזור הביתה. אני מתחנן, אמא". 

חשבת שזה יכול לקרות?
"לא. היא הייתה אישה עצמאית, היא תמיד הייתה מספרת לי הכל. לא האמנתי שתעשה דבר כזה. מאיפה נפל לה בראש דבר כזה? להיעלם מהבית? אני יודע שהיו לא חיים קשים ובדידות".

יכול להיות שהקורונה החמירה את המצב?
"היא לא כל כך התייחסה לזה, היא הסתובבה וזה".