במשטרה החליטו היום (ראשון) לבדוק את  נסיבות הגעתם של עומר אדם וקובי פרץ להילולת ל"ג בעומר בהר מירון, שהכניסה אליה נאסרה לציבור הרחב. אדם עלה עד לשביל המוביל אל ההר, אולם שם הובהר לו כי לאור העובדה שהוא לא נמנה עם צוות הטכנאים ולא רשום כמי שמופיע באירוע - לא יוכל לעלות להר, כפי שנקבע מבעוד מועד. אדם קיבל את ההוראה של השוטרים וחזר על דרכו. 

מאוחר יותר הגיע למקום הזמר קובי פרץ יחד עם פמלייתו. הזמר וההפקה ציינו כי הוא נמנה עם החלק האמנותי והוא אמור לשיר באירוע. ממידע שהגיע למשטרה ונבדק עתה, עולה כי פרץ לא שר באירוע, מה שגרם לכאורה לתסיסה בקרב המפיקים שהביאו למקום את אדם. במשטרה בודקים האם הוטעו על ידי ההפקה והזמר.

מלשכתו של השר דרעי נמסר בתגובה לשאלות עיתונאים: ה"טענות על הכנסת זמרים ואנשי עסקים שקריות באופן מוחלט. אף אחד מהמוזכרים  לא קיבל אישור ממשרד הפריפריה, שכלל לא היה קשור לארוע, להיכנס לקבר רבי שמעון בר יוחאי. לא עומר אדם, לא קובי פרץ ולא אנשי עסקים. השר דרעי עצמו לא הגיע למירון וביקש גם מכל החכים של שס שלא להגיע".

כזכור, ההילולה המסורתית במירון צומצמה מחשש לעומס מבקרים. כ-150 בני אדם שקיבלו אישור מראש חוגגים את החג בציון קבר רבי שמעון בר יוחאי, בשלושה סבבים, כשבכל סבב לקחו חלק 50 משתתפים בלבד בעודם עוטים מסכה. בכל שנה מגיעים לאזור כ-400 אלף בני אדם, אולם השנה, כאמור, בשל משבר הקורונה - הכניסה נאסרה.