משפחתו של חלל צה"ל עמית בן יגאל, שנפל אתמול במהלך פעילות מבצעית ביו"ש, החלה לשבת שבעה היום (רביעי) על בנה. אביו ברוך פרסם סרטון שבו הודה לכל מי שהגיע לנחם את המשפחה. "עם ישראל היקר, רציתי להגיד לכם תודה רבה, מאוד מאוד קשה לי, אבל בזכות הדברים שאתם כותבים לי, הרבה מכם אני לא מכיר, שולחים לי כל מיני הודעות שמחממות את הלב", מסר בן יגאל.

"לא ישנתי כל הלילה, קשה לי מאוד", הוסיף אביו של חלל צה"ל. "אתם כותבים לי דברים מאוד מחממים. כל מיני ילדים כותבים לי ושולחים לי תמונות של עמית. אני כל כך רוצה להגיד תודה רבה על כל הדברים החמים שאתם כותבים לי, זה מחזק אותי, תדעו לכם".

גם זוגתו אושר חנום פרסמה הבוקר פוסט בחשבון הפייסבוק שלה ובה הספידה את אהובה ברקע קבלת הבשורה המרה. "אני לא מצליחה לישון בידיעה שאתה לא ישן לידי ואומר לי לילה טוב ואני אוהב אותך", כתבה חנום והוסיפה "אני מבטיחה לנצח לזכור אותך, אתה איתי בלב לכל החיים".

עוד כתבה בת הזוג בכאב: "הייתי אמורה לראות אותך הסופש הזה ביום שבת אבל תראה איך משנים לנו את התוכניות. מי היה מאמין שאני אספיד אותך?".

כזכור, אמש נהרג לוחם גולני עמית בן יגאל ז"ל במהלך פעילות מבצעית לביצוע מעצרים בכפר פלסטיני סמוך לג'נין, לאחר שמחבל שעמד על אחד מגגות הבתים השליך מטה אבן כבדה שפגעה בראשו, ומותו נקבע תוך זמן קצר. כוחות צה"ל והשב"כ עורכים סריקות נרחבות לאיתור החשוד.

השיחה האחרונה בין עמית בן יגאל ז''ל לזוגתו אושר (צילום: פייסבוק,צילום פרטי)
השיחה האחרונה בין עמית בן יגאל ז''ל לזוגתו אושר (צילום: פייסבוק,צילום פרטי)