הקטל בדרכים: בן 30 נהרג הערב (רביעי) בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 367, מבית שמש לכיוון מחסום גבעה. הוא פונה לבית החולים עין כרם, ביחד עם גבר ואישה שנפצעו במצב קל.

חובש בכיר במד"א שוקי לנגסם סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו שני כלי רכב עם פגיעות פח קשות כאחד מהם בתעלה והשני במרכז הכביש. באחד מכלי הרכב נלכד הנהג כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. שני פצועים קל שישבו ברכב השני נבדקו בשטח ופונו במצב קל לבית החולים".

מוקדם יותר אירע מקרה טרגי נוסף בכבישים, כאשר גבר כבן 40 נהרג כשרכבו הידרדר לתהום סמוך למצדה. צוותי הרפואה מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים, וקבעו את מותו.

פראמדיק מד"א, בוריס מנטו, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהדרדר עשרות מטרים בתהום כשאין גישה אליו מחלקו העליון של הכביש. הגענו עם הניידת טיפול נמרץ למרגלות הכביש ומשם המשכנו רגלית עם ציוד רפואי עד שהגענו לרכב. הפצוע היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוי את מותו".

כזכור, אישה כבת 60 נהרגה אתמול בלילה בתאונת דרכים בנתניה. סמוך לשעה אחת לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד 101 על הולכת רגל כבת 60 שנפגעה מרכב ברחוב רזיאל בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לביה"ח לניאדו כשהיא במצב קשה, וסובלת מפגיעה רב מערכתית. בהמשך נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה.