יו"ר אל על: "בלי סיוע ממשלתי - לא נוכל להחזיק מעמד"

לאחר שמנכ"ל החברה שיגר מכתב לראש הממשלה בו התריע מפני פירוק אפשרי של חברת התעופה לאחר 72 שנות פעילותה, התראיין היו"ר אלי דפס ל"איפה הכסף" והרחיב

לוגו 103fm צילום: באדיבות 103FM
מטוס דרימליינר של אל על
מטוס דרימליינר של אל על | צילום: משה כהן

אנחנו עושים הרבה משימות לאומיות, ואני לא רוצה לדבר על זה, קל וחומר בעידן הקורונה. כחברה פרטית כל המשק היה צריך לקבל מענק , ורשתות מסוימות אכן מקבלות מענקים. אנחנו לא דרשנו מענק, רק הלוואה. קיבלנו הלוואה עם ערבות וריבית של שוק אפור כמעט, ריבית רצחנית, ואנחנו מסכימים לשלם אותה. הצגנו תוכנית עסקית.

מה עדיף? שחברת אל על לא תהיה? שחברת טורקיש שכבר מטיסה מיליון איש תטיס שלושה מיליון איש ותשלם את המיסים לארדואן? אנחנו לא מתנגדים, ושכל אחד יטוס עם איזו חברה שנוח לו, אבל בסוף אם לא תהיה חברת אל על ולא תהיה תעופה ישראלית הם אלה שישתלטו על השוק. מיסים הם ישלמו במדינות האם שלהם, והמדינה לא תראה מזה אגורה. ומה עם 6,000 או 10,000 מפוטרים?

תגיות:
אל על
/
קורונה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף