העיתונאית והשדרנית ג'ודי שלום ניר מוזס תחזור מחר להגיש את תוכניתה ב-103FM לאחר תקופה בה לא שידרה. לרגל המאורע התארחה השדרנית היום (חמישי) בתוכניתם של ניסים משעל וגיא פלג, והתייחסה למצב המדיני-פוליטי ולהשבעת הממשלה החדשה שתתקיים הלילה: "בשבועות שלא הייתי ברדיו האולקוס שלי הלך וגדל, ומחר אני הולכת להוציא את הכל בלי חשבון. הולך להיות לדעתי דבר מזעזע היום בלילה עם הקמת הממשלה, 35 שרים ומיליון מובטלים".

משעל: מה קורה מחר?
"אני מחר חוזרת בשעה 10:00. סוף סוף אני חוזרת ואני כל כך טעונה. הולך להיות לדעתי דבר מזעזע היום בלילה עם הקמת הממשלה, 35 שרים ומיליון מובטלים".

פלג: אולי רק 34 שרים.
"יש! 34. לאנשים אין מה לאכול, הממשלה הזאת מתנהגת בטמטום, כל עניין המסעדות שסגורות. בשבועות האלה שלא הייתי ברדיו האולקוס שלי הלך וגדל ואני מחר הולכת להוציא הכל בשידור בלי חשבון. אני אשתדל להיות עדינה כמו שאני תמיד עדינה ברדיו ובכלל".

פלג: אתה חייב להרים לה מחר. משעל: אדבר איתה בסיום התוכנית.
"גיא פלג וניסים משעל - הימור שלי? הממשלה הזאת לא תחזיק מעמד. מחר גם מרים בנימיני תהיה בתוכנית ותדבר גם על זה וגם על עוד דברים".

משעל: מה הפירוש?
"לא ידעת, אם אתה רוצה - תשמע מחר".

פלג: למדתי מניסים שתמיד יש נקודת אור. בכל זאת, יציבות אחרי 3שלוש מערכות בחירות זה לא האור?
"אני ידועה בכך שאני מחפשת את החצי המלא של הכוס. יש לך סוף סוף שר אוצר  בולדוזר עם ידע בכלכלה, אדם שעובד מבוקר עד לילה. ישראל כ"ץ יהיה שר אוצר מעולה ואני ממש שמחה שהוא יהיה שם".

פלג: כמו שהיה שר תחבורה?
"הוא היה שר תחבורה מעולה, קשרים ועשייה".

פלג: הרכבת מגיעה כבר?
"אתה צודק, אבל אם לא עושים לא טועים זה מה שאני אומרת. אחד שעושה וטועה עדיף על אחד שסתם מבזבז את הכספים שלנו. אני שמחה מאוד שאמיר אוחנה יהיה השר לביטחון פנים, למה? כי כל השרים לביטחון פנים עד היום, כל מי שהיה בישראל שר לביטחון פנים, כמו גלעד ארדן, קהלני, עזרא, בן עמי ודיכטר - איפה הם היום על המפה הפוליטית?"

פלג: מאחלת לו התרסקות דומה? משעל: אחד נסע להיות שגריר באו"ם.
"אם הוא רצה לנסוע להיות שגריר באו"ם הוא היה נוסע מזמן, סליחה. כל השרים לביטחון פנים במדינת ישראל גמרו אחרי הג'וב הזה. נקודת האור בעיניי זה ישראל כ"ץ ויולי אדלשטיין שאני יודעת שיהיה שר בריאות נהדר ויעבוד מבוקר עד לילה ויריב לוין שכמה שאנשים אוהבים לחבוט בו, הוא בסך הכל איש ישר ועושה ואדם ערכי".