יובל כרמי, מוכר הפלאפל מאשדוד שריגש מדינה שלמה בעקבות המצב הכלכלי הקשה אליו נקלע עקב משבר הקורונה עבר אירוע לבבי, כך דווח הערב (ראשון) בערוץ 13. בשלב זה לא ידוע מה מצבו של כרמי, שמאושפז בבית החולים "קפלן" ברחובות.

כרמי זכה לפני כחודשיים לשיחת טלפון מראש הממשלה בנימין נתניהו, שהבטיח לו כי יעשה כל שביכולתו על מנת לסייע לו ולשאר בעלי העסקים הקטנים לצלוח את משבר הקורונה.

בחודש שעבר התראיין כרמי לתוכניתו של שרון גל ב"גלי ישראל" וסיפר כי מאז נחשף שמו הוכפש והוא ספג השמצות רבות לאחר שהועלו טענות לפיהן הוא "שתול" של נתניהו ושהוא בכלל אדם אמיד: "מה שאני ומשפחתי עברנו היה סיוט. הכפישו את שמי. היינו חוזרים הביתה ולא הפסקנו לבכות. אני כמו כל אחד מעם ישראל ועשו לי את המוות. המודל לחיקוי שלי הוא אייל גולן. השמיצו אותו והוא לא ענה".

כזכור, במהלך חודש אפריל שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם כרמי והביע בפניו את צערו על המצב הקשה שאליו נקלע: "ראיתי אותך אתמול ונגעת מאוד ללבי. אני אעזור לך, נעזור לכולם. אני מבין שיש פערים, דברים שעדיין לא התבצעו כמו שצריך וואנחנו נדאג לבצע אותם. יותר מכל אני חייב לומר לך - נכנסת לי עמוק לתוך הלב וכך גם לכל עם ישראל. אני מחזק אותך, אנחנו נתגבר על זה ביחד".

כרמי הודה לנתניהו, ביקש לחזק אותו בחזרה והבהיר לו כי אינו מאשים אותו במצב: "אני לא בא אליך בטענות. הטענות שלי הן כלפי היועצים שלך, כנראה שאנשים לא אומרים לך מה קורה עם העם".