כאקט של ענישה, כך עולה החשד, נעל היום (רביעי) תושב ירושלים את בתו בת השלוש מבעד לחלון הזכוכית בביתם בעיר, כשהוא מותיר אותה במרווח שבין החלון לסורג, מול השמש הקודחת במשך דקות ארוכות. כאמור, המשטרה עכבה לחקירה את האב בן ה-39 כחשוד בהתעללות בקטין חסר ישע על ידי אחראי, ובסופו של דבר נעצר, ואמר כי עשה זאת כדי להעניש את בתו, בת שלוש כאמור, לאחר שעשתה מעשה שלא היה לרוחו. מחר הוא יובא לדיון בבית משפט השלום, בבקשה להארכת מעצרו.

מחקירת פרטי האירוע, עלה כי סמוך לשעה חמש אחר הצהריים הזעיקו שכנים משכונת קרית מנחם בבירה את המשטרה, בטענה כי פעוטה בת שלוש עומדת "כלואה" מאחורי הסורג בחלון ביתם, במשך דקות ארוכות, כשהיא נאלצת להתמודד עם החום הקיצוני.

כוחות משטרה, שהגיעו למקום, זיהו את הילדה העומדת מחוץ לחלון ביתה הסגור בעדה, כאשר אין לה אפשרות להיכנס חזרה הביתה. מתחקור ראשוני, עלה החשד כי האב סגר את חלון הדירה בפני בתו, כאקט ענישה, כשהוא מותיר אותה על הסורגים בחוץ, בעומס החום הכבד במשך דקות ארוכות.

השוטרים הכניסו את הילדה חזרה פנימה לתוך הבית ועיכבו את האב לחקירה. האם, שלא שהתה בדירה באותו זמן, הוזעקה למקום, כאשר שלושת הילדים, הילדה שעומדת במרכז הסיפור ושני אחיה, הופקדו בידיה להשגחה, כשהאב נחקר בתחנת המשטרה, בחשד להתעללות בחסר ישע.