חשד לפיגוע דקירה שאירע היום (שני) ברחוב מאיר נקר בירושלים בנוסף, כאשר מחבל ניסה לדקור שוטר ונוטרל במהירות על ידי שוטרים נוספים שהיו באזור זירת האירוע. הפוגע נפצע במהלך העימות עם השוטרים, והובא לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

מבירור ראשוני עולה כי סמוך לשעה 16:30 זיהו לוחמי מג"ב, הממוקמים בעמדה שבין ג'אבל מוכבר לארמון הנציב, מחבל חמוש, כשהוא מגיע בריצה לעברם מכיוון ארמון הנציב, כשהיו עם הגב אליהם, ריסס עליהם גז פלפל וניסה לדקור את הלוחמים עם סכין יפנית ככל הנראה, תוך שהוא צועק "אללה אכבר".

עוד עלה כי אחד הלוחמים הגיב במהירות וביצע ירי של כדור בודד שניטרל את המחבל ופצע אותו באורח קשה. בנוסף נמסר כי אין נפגעים לכוחותנו.

כזכור, לפני כשבועיים התרחש ניסיון דקירה במעבר קלנדיה, כאשר החשוד במעשה נוטרל. בנוסף, לא היו נפגעים לכוחות הביטחון במהלך האירוע. מחקירת המקרה, עלה כי החשוד שהגיע לעבר המחסום שלף סכין וניסה לדקור את המאבטח שניצב במחסום. מאבטחים, לוחמים ושוטרים שהיו במקום הגיבו במהירות, ביצעו ירי לעבר רגלו של המפגע, שנפצע, נפל ונוטרל.

יחד עם זאת, פיגוע טרור נוסף התרחש במהלך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, כשבת 62 נדקרה ברחוב ויצמן בכפר סבא, סמוך לקניון G. התוקף, פלסטיני בן 19 מהעיר טול כרם, נורה ונוטרל על ידי אזרח תושב הוד השרון שחלף עם רכבו בסמוך למתחם. לאחר שבמשך דקות ארוכות נמנעו מלקבוע את נסיבות המקרה, דוברות המשטרה אישרה לפני זמן קצר כי מדובר באירוע על רקע לאומני.