גופתו של רקדן איימן סייפה נמצאה היום (רביעי) סמוך לחוף הבונים בעתלית. "היום אח"צ זיהה המסוק המשטרתי את גופתו של הנעדר בסמוך לחוף הבונים" אמר סנ"צ יוסי גבאי, והוסיף כי המשטרה משתתפת בצער משפחתו של הרקדן, שנעלם שנעלם לאחר שנכנס לרחוץ בחוף נווה ים בעיר.

אמל מרכוס, קרובת משפחתו של סייפה, סיפרה מוקדם יותר היום בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב על החיפושים אחריו: "לא ישנו בכלל הלילה, והיום זה היום החמישי של החיפושים. אין שום דבר חדש". היא הוסיפה כי "החיפושים התחדשו שוב בשעה חמש בבוקר, כאשר כל הכפר וכל חבריו ואוהביו של ספיה הצטרפו". 

"מגיע לו חיים ומגיע לו כמה שיותר מהר שיגלו איפה הוא. יש הרבה שאלות והרבה תהיות, אבל בעיקר חמלה והתאספות סביב המשפחה בכפר יאסיף", סיפרה בשיחה ב-103FM: "איימן הוא היה ילד יוצא דופן כמובן, התפתח לרקדן בכיתה י' דרך הסטודיו של אחותי לריקוד מחול מודרני, ובכפר יאסיף מציין כל שנה 1 במאי, הוא תמיד רקד על הבמה מול כולם בדגל האדום". לדבריה, אחרי זה הכישרון שלו הוביל לזה שאחותי המליצה עליו ומשם הוא נכנס למסלול בגרות, הצליח בו, נבחן לאנגליה לבית ספר המלכותי לריקוד וכמובן התקבל".

מורכוס הוסיפה כי "תמיד פירגנו לו. לדעתי, הוא עבר דרך קשה כדי להוכיח את עצמו, קודם כל בעצם הפריצה כרקדן". לדבריה, היו הרבה בחורות שפרצו לפניו, אבל בחור ערבי שהוא גם רקדן....

הבינו את הכישרון
"אבא של איימן רקד דבקה כשהיה צעיר, המוזיקה והריקוד היה בגוף. אחותי, המורה שלו והסטודיו שלה מהווה מקום שבאים אליו בחורים ובחורות לא רק בשביל כישרון, אלא גם אנשים שבאים ממצוקות מסוימות כי עם המוזיקה, הריקוד זה בית, זה מקלט".

הוא פרץ את הדרך לבחורים נוספים
"כן, הרבה בנים נכנסו אחריו לתחום. הם נמצאים בוורטיגו וקיבלו מלגות לימוד ברחבי העולם. איימן היה פורץ דרך באומץ ובדעות שלו. הוא מאוד הומני, תומך בצדק תמיד, הוא פעיל חברתי, פעיל פוליטי, פעיל בתחום האומנות. לאומנות שלו היה מסר גדול אנושי ולאומי גם בתחושות שלו כאומן פלסטיני".

גבר יפהפה.
"הוא יפהפה, הוא חסון, מלא באנרגיה, מלא בחום, ומלא בצחוקים. אתמול לא יכולנו לישון אני והבת שלי".

מה קרה בים כשהוא נעלם? מה הוא ניסה לעשות?
"אמא סיפרה שהוא עשה קמפינג עם חבריו על חוף הים לכבוד יום הולדת של אחת מהם, והוא היה אמור לחזור לכפר. חברות וחברים שהיו איתו סיפרו לכולם שחלק מהם ירדו לרחוץ עם שמפו קרוב מאוד לחוף ולא במים עמוקים, וכאשר הם רצו לעלות לגבעה הגיע גל ענק. שמעתי שחברה שלו סיפרה שגל ענקי הרים אותו: 'פעם אחרונה ראיתי שאיימן מתרומם על גל ענק ונעלם'".

מפחיד.
"מקווה שיעשו מאמץ עוד יותר גדול ומדויק למצוא את איימן ולהחזיר לנו אותו, מודה לכם".