מאמצי החיפוש נמשכים: מאז יום שישי בערב, עסוקים כוחות גדולים של מתנדבים מזק"א, איחוד הצלה והמשטרה, לצד אזרחים, בחיפושים קדחתניים אחר עקבותיו של עמית זילברשטיין, תושב פתח תקווה בן 26, שעקבותיו נעלמו בסוף השבוע האחרון. היום (חמישי) לפנות בוקר אותר רכבו של זילברשטיין כשהוא נטוש, וכל חפציו האישיים (לרבות הטלפון הנייד שלו) נמצאים בתוכו, אך הוא עצמו לא אותר שם. כאמור, הוא נמצא סמוך לנחל הירקון, באזור בו מתנהלים חיפושים נרחבים, בעקבות דיווח על אדם המזכיר את זילברשטיין. 

במשטרה קראו לאזרחים לגלות ערנות ולדווח על דבר שיכול לסייע באיתור מקום הימצאו. כמו כן, התבקשו בעלי עסקים מאזור מרכז העיר לסייע בחיפוש, בייחוד כאלו שבבתי העסק שלהם ישנן מצלמות אבטחה פעילות. הבקשה הגיעה בעקבות העובדה שזילברשטיין נראה בפעם האחרונה כשהוא יוצא מתחנת המשטרה בעיר בערב שבת. 

החיפושים אחר עמית זילברשטיין בפ''ת  (צילום: אלון חכמון)
החיפושים אחר עמית זילברשטיין בפ''ת (צילום: אלון חכמון)

זילברשטיין הוא בעל מבנה גוף רזה, גובהו 182 ס"מ, והוא נראה לאחרונה כשהוא לובש מכנסי ג'ינס וטי שרט. לפי מקורביו, מדובר בצעיר מוכשר שנקלע ככל הנראה למצוקה, ובני משפחתו עושים ככל שביכולתם כדי לאתרו ולהשיבו לחיקם. כמו כן, חבריו של עמית פנו אליו באופן אישית וביקשו ממנו לשוב הביתה במידה ונתקל בהודעות או בדיווחים בכלי התקשורת. 

כאמור, אתמול התקבל מידע לפיו נראה אדם הדומה בתיאורו לנעדר סמוך לנחל הירקון, באזור הגובל עם כפר הבפטיסיטים. כוחות גדולים החלו לסרוק את האזור ולחפש אחריו, אולם עד לשעה 04:00 לפנות בוקר, לא נמצא דבר והמחפשים התפזרו לבתיהם.