מערכת דיגיטלית חדשנית תציע לצרכנים השוואה מקיפה של תעריפי ביטוחי הבריאות בישראל. השירות יינתן בחינם במסגרת האתר mabatt.co.il ויאפשר קבלת הצעת ביטוח תוך התחשבות בפרטי הפרטים של הפוליסה.

מערכת מבט, שבה הושקעו כשני מיליון שקל, מאפשרת לבחור את הביטוח המותאם ללקוח מבין כל האופציות הקיימות כיום בשוק, ובהן חיים, בריאות, תאונות ועוד. המערכת משקללת את הצעת הביטוח, תוך סקירת כל החברות הפועלות בשוק והתייחסות ל"אותיות הקטנות", ומציגה המלצה לכיסוי הביטוחי המתאים ביותר.

המערכת מתאימה גם לחברות הביטוח ולסוכנים המבקשים לעדכן את ההצעות ללקוחות, ואת הקמפיין צפוי להוביל מגיש החדשות לשעבר גדי סוקניק.

ביטוח פרטי (צילום: יח''צ)
ביטוח פרטי (צילום: יח''צ)

המנכ"ל והבעלים של המיזם רני ארליכזון: "זיהינו צורך של הציבור להסיר את הערפל והאותיות הקטנות מתחום הביטוח. האתר ישלב את טובי המומחים בענף וצוות טכני המספק את השירות ללקוחות בחינם".