בפתח תוכניתם ב-103FM התייחס בן כספית לריב בין ינון מגל ליאיר נתניהו. "אל תריב בלילה עם אף אחד, אתה חייב לחזור ולהיות ינון מגל הרע שהכרתי. מה זה? עכשיו בלילה אתה רב עם יאיר נתניהו?", אמר בן. 

מגל השיב: "אני בן אדם עצמאי, בן חורין, לצערי אני עיתונאי, ואני לא עובד אצל אף אחד, לא אצל שרה, לא אצל יאיר וגם לא אצל ביבי. משלמים לי בשביל שאני אהיה בן חורין ואגיד את דעתי, והדיל שלי הוא עם ארץ ישראל. אנחנו לא בקיסרות. מותר לאנשים להעביר ביקורת על השלטון". 

כזכור, מגל תקף בחריפות את בנו של ראש הממשלה בעקבות התביעה שהגישה נגדו העיתונאית דנה ויס, ואמר כי "אני סולד מהתייחסויות כאלה מדובר באישה נשואה עם ילדים שצריכים להתמודד עם זה עכשיו, ובעיני זה מזעזע". כספית אמר: "אין אדם יסודי יותר מדנה - הציוץ של יאיר מתועב, מתחשק להקיא על האדם הזה".

השניים גם התייחסו לסרטון שבו נראים בדואים חוסמים ג'יפ צבאי. מגל: "יש לי בקשה אחת מהשר אוחנה, אנא קח את הנושא של הבדואים. אני מבקש ריבונות בנגב". כספית: "אני מסכים איתך. קודם כל צריך להגיד שרוב רובם של הבדואים בנגב הם אזרחים ישראלים טובים. עכשיו יש לך את הפרא אדם הזה אמיר אוחנה, ושיחשוב שפורעי החוק הבדואיים אלה שי ניצן ומנדלבליט". 

קרבות ציוצים בטוויטר בין מגל ליאיר נתניהו: