שר האוצר ישראל כ״ץ נפגש היום (שלישי) עם נציגי ארגוני הנכים שהעלו בפניו את דרישותיהם ובהן העלאת קצבת הנכות. הפגישה התקיימה בעקבות חידוש מחאת הנכים ופניית הארגון לשר לפעול ליישום חוק הנכים והפעימות הבאות באופן מיידי ורטרואקטיבי.

כמו כן, הועלו סוגיות נוספות כגון קצבת השירותים המיוחדים לנכים המונשמים, תוכנית הארגון לקידום אריכות חיים בריאים ועוד. השר הביע נכונות לעמוד בכל ההסכמות והחוק ולקדם את יישום הפעימות תוך זמן קצר ובמסגרת דיוני התקציב, בדגש על נקודות הבסיס של החוק שהן: 
הקצבה לא תפחת מסכום של 3700 שקל, בסיס התקציב לא יפחת מ-4.341 מיליארד שקל הצמדה לשכר הממוצע במשק והעלאת הדיסריגרד של חוק לרון באופן משמעותי על מנת לעודד אנשים עם מוגבלות להשתלב בתעסוקה. בפגישה השתתפו מייסד ויו"ר הארגון, אלכס פרידמן, מייסד ומנכ"ל הארגון, חנן טל, חבר ועד ההנהלה, ד"ר איליה סטמבלר, וצוות משרד האוצר.

שר האוצר ישראל כ״ץ: "נפגשתי היום עם נציגי ארגון הנכים. הקשבתי קשב רב למצוקותיהם. בכוונתי להביא במסגרת התקציב הקרוב את המתווה להעלאת הקצבאות ולפעול בכל העוצמה על מנת לעודד תעסוקה בקרב אנשים עם מוגבלות".

אלכס פרידמן, יוזם מאבק הנכים, מייסד ויו"ר "נכה לא חצי בן אדם" אמר בסיום הפגישה: בירכנו את השר על כניסתו לתפקיד בכך שהוא האדם הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון. אני שמח על נכונותו של השר לפעול לקידום הנושא ומקווה כי אכן הדברים יקרו בהקדם האפשרי. עבור ציבור הנכים כל שקל זה עניין של חיים ומוות, כל יום שעובר עלול להכריע גורלות. נמשיך בשיתוף הפעולה בתקווה לבשורות טובות בקרוב.