שבעה מתוך 12 העצורים במהלך ההפגנה שהתקיימה בכיכר רבין בתל אביב נגד "חוק הקורונה" ותומכי תנועת "הדגלים השחורים" יובאו הבוקר (שישי) לדיון בהארכת מעצרם, כך נמסר מהמשטרה. כאמור, ההפגנה התקיימה כמחאה על ההחלטות הללו, ובמהלכה חלק מהמפגינים ירדו לשטח הכביש וחסמו את צומת הרחובות אבן גבירול ודוד המלך בעיר, הסמוכה לאזור ההתקהלות הראשוני.

בנוסף, 12 מפגינים נעצרו על ידי המשטרה במהלך המחאה, בחשד להפרות סדר, לאחר שחסמו את הכביש, תקפו אזרחים ושוטרים, והשחיתו רכוש. מהמשטרה נמסר כי "במהלך פינוי ההפגנה הושלכו חפצים לעבר השוטרים וחלק מהמפגינים אף תקפו במכות את השוטרים שביצעו את מלאכתם".

כוחות המשטרה שהגיעו למקום בשל עומסי התנועה שנגרמו בפעילות ההפגנה, נפרסו במקום ופעלו להבטיח את שלום הציבור. כמו כן, השוטרים פעלו על מנת להזרים את התנועה לצירים עוקפים.

הפגנה נגד חוק הקורונה בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנה נגד חוק הקורונה בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים למפגינים להישמע להוראות, לשמור על הסדר הציבורי ולהימנע מהפרת הוראות החוק. כמו כן, ציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות".

כזכור, לפני כשבועיים כ-1,500 בני אדם השתתפו במחאת "הדגלים השחורים". המפגינים לבשו חולצות שחורות והניפו דגלי ישראל ודגלים שחורים במחאה על ההסכם הקואליציוני שנחתם בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר הביטחון בני גנץ. בין השלטים שהונפו: "לא יושבים עם נאשם" ו"מושחתים נמאסתם". כמו כן, גם אז, רחוב אבן גבירול נחסם על ידי המשטרה לתנועת כלי רכב.