גופה אותרה היום (שישי) בחוף הי"ד באשדוד, על ידי אזרח שנכנס למי הים והזעיק את המשטרה. לאחר הליך זיהוי נקבע כי מדובר בנער יהודה בילוג שטבע אמש בחוף הקשתות בעיר. ההודעה המרה נמסרה למשפחתו.

חובש מד"א אוראל אסולין סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו את הנער שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שאזרחים משו אותו מהמים. זו טרגדיה קשה, לפני יומיים בשעות הערב שהוזעקתי לחוף לאירוע הטביעה והתברר הוא נעדר התפללתי לשלומו וקיוויתי לנס אבל לצערי היום הוא אותר ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כזכור, משטרת ישראל המשיכה לערוך הבוקר חיפושים אחר עקבותיו של נער בן 14, שעל פי החשד נכנס שלשום למים בחוף הקשתות אשר בעיר, ומאז נעלמו עקבותיו.

ממידע ראשוני עלה כי הנער הגיע לחוף היום עם עוד שלושה חברים, כאשר הם נכנסו ביחד למים. בשלב מסוים הם נקלעו למצוקה ונסחפו. גלשן הגיע למקום והצליח לחלץ שלושה מהם, אך הנער הרביעי נשאר במים ואבד עמו הקשר.

חבריו הודיעו על היעדרותו כשחזרו לחוף לאחר שחולצו. כוחות גדולים של משטרה ממרחב לכיש ומהפיקוד העירוני באשדוד, ביחד עם כוחות חיל הים, עורכים סריקות נרחבות למציאתו. משתתפים בחיפושים ספינות שיטור הימי של המשטרה, מסוק ממערך האוירי ויחידת צוללנים של מערך החילוץ במשטרת ישראל.