"מינוי כושל": שדרן הרדיו המוכר נתן זהבי שוחח היום (ראשון) עם מאזין בתכניתו ב-103FM בנוגע להתקפות האחרונות על העיתונאי רביב דרוקר, בעקבות חשיפותיו האחרונות, ויצא להגנתו. בהמשך, תקף בחריפות את ראש הממשלה החליפי בני גנץ, עליו אמר: "ברגע שהיו צריכים אותו ואת אשכנזי לממשלת חירום, שכחו את כל הפרשיות. כל הדברים האלה שיצאו מבית היוצר של בלפור, נעלמו כלא היו. ואת השלומפר הזה, הכלומניק הזה, האיש שפורצים לו לטלפון, מינה ראש ממשלת ישראל?".

מאזין: "הייתה התקפה רצינית על רביב דרוקר, כאשר 'בתגובת הליכוד' במרכאות, נאמר ש'במדינה מתוקנת, הוא צריך להיכנס לכלא'".

זהבי: "כן, ראש הממשלה נבהל אחרי שיצאה מלשכתו ההודעה הזאת, והוא נסוג קמעה. אם אתה מעלה את הנושא, אני רוצה לומר שלמרות שפה ושם היו לי עימותים עם מר דרוקר - הוא עיתונאי שראוי לפרס ישראל, לפרס סוקולוב, לפרס פוליצר. הוא עיתונאי אמיץ, חד, ובהיר מאוד כשהוא יושב מול המצלמה ואומר את דבריו הנוקבים, המגובים במסמכים. ולא כל מיני תיאוריות אפלות שעיתונאים אחרים באותו ערוץ טוחנים מים, ובלתי נסבל כבר לשמוע אותם".

מאזין: "זו לא הפעם הראשונה שהוא תוקף את דרוקר, הוא היה יחד עם גיא פלג, אמנון אברמוביץ' ובן כספית בשלט שפורסם. אתה זוכר אותו? השלט עליו היה כתוב 'הם לא יחליטו'. הייתי באיזו הרצאה של גיא פלג, ואמרתי לו, 'למה אתה לא עושה שום דבר נגד ההסתה הזאת?', אז הוא אמר לי, 'אין מה לעשות'. אני לא זוכר כמה זמן לקח עד שביבי התעשת ואמר שהניסוח של הדוברות לא מוצלח".

זהבי: "אתה יודע מי הדוברות שם? ישנה חבורה תוססת וצעירה שמונה את מר ארוך וכן הלאה".

מאזין: "הכול עובר דרך הראיס, לא יכול להיות אחרת".

זהבי: "לא, זה עובר דרך יורש העצר של הראיס, ואני לא בטוח שתמיד בידיעתו. אפשר לתקוף את נתניהו מאלף זוויות, אבל אלא אם כן קרה לו משהו והשתבש לו משהו במוח, הוא היה מאפשר להוציא הודעות כאלה מלשכתו. לכן, תמיד ביום שאחרי, אפילו באותו יום, הוא מעדן את הדברים. הוא אומר, 'לא בדיוק זה, הניסוח לא מתאים'. כאילו הוא מסיר מעצמו את הנטל".

מאזין: "מסיר מעצמו את האחריות וגם יוצא בן אדם על הכיפאק".

זהבי: "כן, 'יצאתי בסדר. הנה אני אומר שזה לא בסדר'. קודם אפשר להגיד, 'לתלות את דרוקר', ואחרי זה לא לתלות אותו, אבל להטביע אותו".

מאזין: "בעניין הזה אני רוצה להזכיר את בית הקברות הצבאי בתעמולה נגד גנץ בבחירות לפני אפריל. הייתה הבלחה כזאת ב'ליכוד טי וי' שבה אמרו 'גנץ מסוכן, גנץ זה שמאל'".

זהבי: "והראו את בית הקברות ברקע שלו".

מאזין: "ללמדך, 'אם גנץ ייבחר, אנחנו נמלא עוד הרבה בתי קברות אלה'. ואחר כך, 'השענו את מי שהיה שם 'בליכוד טי וי''. את הש"ג שהיה שם".

זהבי: "בוא נגיד את זה ולא נלך סחור סחור - ישנה תעמולה מטונפת שבאה מכיוון משרד ראש הממשלה, מטונפת בכל קנה מידה שנמדוד את זה. וזה מצער, כי בסופו של דבר זה די בומרנג".

מאזין: "מצער זו מילה עדינה".

זהבי: "אמרתי את זה בעדינות. זה מצער. לפני חודשיים פחות או יותר עשו מגנץ עפר ואפר, לא שזה לא מגיע לו".

מאזין: "גם אשכנזי".

זהבי: "כן, הוא ואשכנזי. ברגע שהיו צריכים אותם לממשלה שמוגדרת כממשלת חירום, שכחו את כל הפרשיות, את כל המימד החמישי, המימד השמיני, הטלפון שלו שנפרץ והסחורה הגיעה לאיראן והיא מחזיקה אותו בביצים. כל הדברים האלה שיצאו מבית היוצר של בלפור, נעלמו כלא היו. ואת השלומפר הזה, הכלומניק הזה, המימד החמישי הזה, האיש שפורצים לו לטלפון, מינה ראש ממשלת ישראל? לחליפי שלו ולשר הביטחון של מדינת ישראל תחת האיום האיראני, החיזבאללה, החמאס, והשד יודע מה. כלומר, מדובר בעוד מינוי כושל של נתניהו".