הקטל בדרכים: רוכב אופנוע כבן 50 מפתח תקווה נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים במהלכה פגע ברוכב אופניים. התאונה התרחשה ברחוב אבא הלל ברמת גן, סמוך לתחנת דלק ברחוב. צוותים רפואיים שהגיעו לזירת האירוע מצאו את רוכב האופנוע במצב אנוש, ללא דופק ונשימה, כאשר הוא סובל מחבלות ראש קשות מאד. 

זירת התאונה ברמת גן (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הפראמדיקים החלו בביצוע פעולות החייאה בנהג הפוגע במקום, ולאחר מכן פינו אותו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נאלצו לקבוע את מותו. המעורב השני בתאונה נפצע באורח קשה, ופונה גם הוא למרכז הרפואי כשהוא מורדם ומונשם.

ישככר ויס וגל סלהוב, חובשי חירום ביחידת האופנועים של מד"א, סיפרו כי "כשהגענו למקום - המראות היו קשים. ראינו שני פצועים שרועים על הכביש, סמוכים זה לזה, ולצידם אופניים חשמליים. במרחק של 30 מטר, היה האופנוע. שני הרוכבים היו מחוסרי הכרה, כאשר רוכב האופנוע, גבר כבן 50 סבל בעקבות התאונה מחבלת ראש קשה, והיה ללא דופק וללא נשימה. התחלנו בפעולות החייאה וטיפול רפואי מציל חיים. רוכב האופניים סבל גם הוא מפגיעת ראש ונפצע באורח קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו את שניהם בדחיפות לבית החולים".