כדורגלן העבר וכוכב סדרת הריאליטי "הבוזגלוס" יעקב בוזגלו התראיין הבוקר (שלישי) ברדיו גלי ישראל והתייחס ל"פרשת הכדורגלנים", בה מואשמים שני שחקני מכבי תל אביב בבעילה אסורה בהסכמה של שתי קטינות, ואמר בין השאר כי לדעתו "הנערות אשמות לא פחות מהשחקנים".

אם היית אבא לבנות היית מדבר אחרת?
"בטוח שלא. אני חושב שהכל מתחיל ומסתיים בחינוך, זה בעיקר מהבית. אנחנו רגילים להאשים את האחר, אבל לכל דבר יש שני צדדים למטבע".

"בוא נעשה סדר, אני לא מצדיק אף צד" הוסיף בוזגלו, "בטח שאני לא יודע את כל הפרטים. יש פה משטרה ופרקליטות, אבל לגבי המוסר, בוא לא נטמון את הראש בחול. היום הבנות גורמות לפרובוקציות, ואם אתה לא נזהר, אל תלין שאתה טובע".

"אני אגיד לך דבר אחד שיסדר לך את האוזן" המשיך כדורגלן העבר, "רוב הכדרוגלינים, אם וכאשר הן לא מחונכים, יכולים ליפול בכל רשת. הבעיה של הכדרוגלנים שהם לא מוכנים מנטלית להתמודד במצבים כאלה. יש בעיה. רוב הכדורגלינים מגיל אפס רק משחקים כדורגל. רק שהם פורשים הם מכירים באמת את החיים".

אתה מאמין ששני שחקנים שמתקרבים לגיל 30, לא מזהים שילדה מתחת לגיל 18?
אני מכיר את שני הבחורים, הם שני בחורים מקסימים. קודם כל, הם נעימים בכל שיחה. אני אדם נטרלי שחינכתי ארבע אריות. כשאתה מחנך מגיל אפס, מה כן ומה לא הוא יידע להתמודד. ילדה לא יודעת מה כן ומה לא".

כזכור, בוזגלו הוא אב לארבעה כדורגלנים בהווה ובעבר, בהם שחקן הפועל תל אביב מאור בוזגלו. הוא בהקשר של בנו כי "בנות רבות מתקשרות אליי מכל הגילאים ושואלות אותי לגבי מאור.אני עונה שאני לא קשור אליו".