עימות נפתח היום (שלישי) בטוויטר בין שועל הקרבות הוותיק ברשת החברתית יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבין עורך חדשות 12 יניב הלפגוט.

הוויכוח החל לאחר שהלפגוט צייץ כי הוא "כמעט משוכנע שעוד לפני שנפתח באמת את נתב״ג, נפתח את מערכת הבחירות". בתגובה לכך פרסם נתניהו הצעיר ציוץ בו שאל: "למה אתם ממשיכים לצנזר תגובות שראש הממשלה שולח לכם? למה אתם מתעלמים מהחשיפות של אילה חסון?".

"בנוגע לתגובה אתמול לידיעה של ירון אברהם שהועברה על ידי הליכוד (לא בטוח שהיה משאל בסיעה אבל נגיד) - החלק הראשון שעוד חצי רלוונטי לידיעה הוקרא. החלק השני שלא רלוונטי לא. החלטה שלי" ענה הלפגוט.

"מי אתם שתקבעו מה רלוונטי או לא רלוונטי בתגובה של הקורבן שלכם?", הגיב יאיר נתניהו, "נתניהו מכתיב לכם את הכתבה? אתם אל תכתיבו לו את התגובה כאשר הוא מגן על עצמו! ואתם מצנזרים *כל* תגובה. אין פעם אחת במשך שנים כבר שאתם משדרים תגובה במלואה. צנזור תגובה של מושא הכתבה זה עבירה על כל כללי האתיקה העיתונאית הכי בסיסית בכל העולם. אין דבר כזה באף מקום בעולם".

העימות הווירטואלי בין השניים המשיך, כאשר נתניהו הטיח בעורך החדשות: "אתה איש שמאל קיצוני עם כוח עצום. אתה רומס כל איש ימין אמיתי במדינה במהדורות התעמולה שלך. משום מה אותם ואת ליברמן (שנחשב ימני קיצוני פעם והיום משתף פעולה עם אחמד טיבי), אתה מהלל ומשבח".

"עובדה קטנה" כתב הלפגוט, "השמאלן הקיצוני גדל בין גיל 5 ל-18 בהתנחלות שנקראת ענתות. אתה התנחלת בבלפור גם על חשבוני וזה בסדר. אז מי פה השמאלן ומה זה רלוונטי?". בהמשך צירף גם צילומים של ראש הממשלה לצד אבו מאזן ויאסר עראפת.

בנוסף אמר הלפגוט: "קח עוד פרטים לתיק שאתה מכין. בגיל 21 יצאתי מהבית. כן, זה קורה. עבדתי, שכרתי דירה, למדתי - קיבלתי עזרה מההורים אבל המשכתי לעבוד (כמו רוב הצעירים - מכיר?) כדי לממן את עצמי. והנני כאן. אבל אצלך – צרצרים".